سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49643
ساعت 17:33 يکشنبه 16 دی 1397
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور 100 هنرمند از تهران، کرمان ،گچساران ، آبادان و خرمشهر از 18 تا 21 دی در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش فرینا، همایون قنواتی افزود: در این جشنواره چهارده نمایش در منطقه آزاد اروند به روی صحنه می رود.
قنواتی گفت: نمایشنامه های کوئینتت جنگ به نویسندگی علی نبی پور و کارگردانی سعید کمرگیر از خرمشهر، هوک چپ، راند آخر به نویسندگی آمنه پورحسینی و کارگردانی پژمان مهراب پور از خرمشهر، نمایشنامه های خدمتکار به نویسندگی بهزاد وزیری و کارگردانی شهرام پورعسکر از آبادان، تئاتر ده هزار و یک شب به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مریم طرفی از آبادان از نمایشهای بخش صحنه ای هستند.
به گفته وی، نمایشهای خیابانی اشک سر خط مشق به نویسندگی مریم طرفی و کارگردانی عبدالحسین جلیل نسب از خرمشهر، برحی دلاور به نویسندگی و کارگردانی احمد مسافری از خرمشهر و کمربندها را سفت سفت ببندید به نویسندگی و کارگردانی عبدالله حلیات از خرمشهر، هیچکس به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، رویاهای رنگ و رو رفته به نویسندگی و کارگردانی سهیلا رهگشا از آبادان و آبادانی ها به نویسندگی و کارگردانی رضا چوپان از آبادان از نمایش های بخش خیابانی هستند.  
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود: در نمایشنامه خوانی هم شب نیلوفری به نویسندگی و کارگردانی محمد صنگری از خرمشهر، شاید نجات یابیم به نویسندگی ساموئل گوسیان و کارگردانی سهیلا رهگشا از آبادان، دروغ چرا؟ به نویسندگی عباس کریم زاده و کارگردانی امید احمدی از خرمشهر، از بعلاوه چشمی دوربین به نویسندگی و کارگردانی شهرام پورعسکر و علی عباسیه از آبادان، آذر به نویسندگی مهدی پوررضائیان و کارگردانی آمنه پورحسینی از خرمشهر و بارانی به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین افتخارپذیرایی از آبادان اجرا خواهند شد.
آئین افتتاحیه این جشنواره روز سه شنبه 18 دی در محل گلزار شهدا و اختتامیه آن جمعه 21 دی در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار می شود.
کارگاه آموزش بازیگری و برپایی نمایشگاه چهل سالگی تئاتر آبادان و خرمشهر از برنامه های جنبی این جشنواره است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو