سامانه اخذ عوارض املاک تجاری در منطقه آزاد اروند رونمایی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/49642
ساعت 17:25 يکشنبه 16 دی 1397
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سامانه آنلاین اخذ عوارض نقل و انتقال املاک تجاری در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.


به گزارش فرینا، کمال رضایی افزود: 57 صنف در شهرهای آبادان و خرمشهر با عضویت بیش از 18 هزار واحد صنفی فعال از طریق این سامانه بصورت آنلاین خدمات الکترونیکی دریافت خواهند کرد که قطعا نقش بسزایی در خدمات دولت الکترونیک و حذف فرآیندهای غیرضروری خواهد داشت.
رضایی گفت: با توجه به بهبود زیر ساخت های کشور بسیاری از سازمان های دولتی به دنبال ارایه خدمات متمرکز الکترونیکی هستند چرا که روش های توزیع شده با هزینه های زیادی همراه بوده و دشواری هایی در راستای بکارگیری آنها بر جای می‌گذارد.
وی افزود: در این راستا سازمان منطقه آزاد اروند پیرو ماده 11 آیین نامه و دستورالعمل های اجرایی مناطق آزاد پیرامون اخذ عوارض خدمات شهری در ازای ارایه معافیت مالیاتی نسبت به طراحی و راه اندازی این سامانه نرم افزاری اقدام کرده است.
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به گستره بهره مندی از این سامانه گفت: راه اندازی این سامانه خدمتی نوین به شهروندان در منطقه آزاد اروند است که به منظور تسریع در امر پرداخت عوارض بصورت آنلاین، معافیت مالیاتی و اخذ مجوز الکترونیکی نقل و انتقال توسط همشهریان در کمترین زمان ممکن رونمایی شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو