برگزاری سومین دوره از جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان "هنرمند درون من"

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48685
ساعت 17:40 دوشنبه 14 آبان 1397
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری سومین دوره از جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" در روستاهای کوشه و کاروان جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری کانون هنر و انجمن هنرهای تجسمی قشم با برگزاری این جشنواره به صورت دوره ای در روستاهای زیبای جزیره به دنبال کشف و پرورش استعدادهای هنری سراسر جزیره می باشد .
کمساری افزود: روستاهای کوشه و کاروان روز پنج شنبه سوم آبان ماه میزبان برگزاری سومین  دوره جشنواره "هنرمند درون من" با برگزاری مسابقات نقاشی و مسابقات مهیج ورزشی گروهی هستند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به تاکید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان مبنی بر لزوم برخورداری کودکان و نوجوانان جزیره از آموزش های پایه ای و فرهنگ سازی اصولی در قالب انیمیشن های آموزشی، ادامه داد: هم زمان با برپایی این جشنواره با پخش انیمیشن های هدفمند برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده، سعی داریم در فرهنگ سازی به این گروه سنی در حوزه های مختلف اجتماعی، نقشی عمده ای ایفا کنیم.
شایان ذکر است، سومین دوره از جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من  "، ساعت 15روز پنج شنبه سوم آبان ماه در روستاهای کوشه و کاروان  جزیره قشم به صورت هم زمان برگزار شده و درخاتمه  به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

شناسه خبری: 48685

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو