سفر هوایی از قشم به کیش و‌ چابهار / افزایش ۳۵ درصدی پروازها در فرودگاه بین المللی جزیره

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48675
ساعت 17:23 دوشنبه 14 آبان 1397
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی قشم از فراهم شدن امکان سفر هوایی از قشم به دو منطقه آزاد کیش و چابهار خبر داد.

به گزارش فرینا، مجتبی شمس نژاد اعلام کرد: افزایش پروازها بویژه در دو مسیر کیش و چابهار براساس دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف توسعه همه جانبه گردشگری در دستور کار قرار گرفت.
شمس نژاد گفت: با افزایش ۳۵ درصدی پروازها از طریق فرودگاه بین المللی قشم، هر هفته ۱۳۵ سورتی پرواز در این فرودگاه به مقاصد مختلف داخلی و خارجی انجام می شود.
به گفته رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی قشم، توسعه مقاصد پروازی با هدف اتصال این جزیره گردشگری به مراکز استان ها در سال جاری با جدیت پیگیری شد و  علاقمندان سفر به قشم‌ می توانند از مشهد، کرمانشاه، اصفهان، شیراز، چابهار و کیش هم به این جزیره زیبا سفر کنند.
وی با اشاره به خط هوایی بین قشم و دُبی که همه روزه برقرار است، اظهار داشت: در آینده نزدیک خط پرواز هفتگی قشم به دوحه و مسقط هم به عنوان پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی قشم آغاز خواهد شد.
شمس نژاد همچنین از برنامه پروازی از رشت، کرج (فرودگاه پیام) و ساری هم به عنوان دیگر اقدامات حوزه‌ پروازهای داخلی برای فرودگاه قشم نام برد.
وی گفت: هم اینک ایرلاین های قشم ایر، ایران ایر، آتا، کاسپین، آسمان، تابان، معراج، سپهران و زاگرس با فرودگاه بین المللی قشم همکاری مستمر  و رو به افزایش دارند.
جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع به عنوان منطقه ای گردشگر پذیر در جنوب ایران واقع شده و علاقمندان به این جزیره از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی به قشم سفر می کنند.

شناسه خبری: 48675

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو