تکمیل و لایروبی اسکله تفریحی ـ صیادی تیس منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48414
ساعت 08:33 شنبه 28 مهر 1397
عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حاشیه بازدید و پیگیری روند اجرایی و پیشرفت پروژه های زیرساختی روستای تاریخی تیس با حضور در اسکله تفریحی ـ صیادی تیس بر لایروبی، تکمیل و زیباسازی این اسکله به منظور ایجاد پیوند میان مسیرهای گردشگری و صیادی جهت فراهم نمودن زیرساختهای گردشگری تا اوایل سال آینده تاکید کرد.

به گزارش فرینا در این بازدید که حمیدالله بلیده ای عضو هیئت مدیره و معاون فنی و زیربنایی محمد اکبر چاکرزهی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، "فرزین حقدل" مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه تجارت منطقه و جمعی از مدیران سازمان حضور داشتند، از خانه بهداشت قدیمی روستای تیس نیز بازدید بعمل آمد و ابراز امیدواری شد به زودی کلنگ زنی ساخت و احداث مرکز جامع شبانه روزی سلامت با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر رقم خواهد خورد.

در ادامه از پروژه احداث مدرسه 12 کلاسه منطقه آزاد چابهار در روستای تیس که با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان در حال احداث است بازدید و بر رفع کمبود فضای آموزشی بطور چشمگیری بهره وری را در سطح یادگیری دانش آموزان افزایش و بر تکمیل پروژه مذکور تا مهرماه سال آینده تاکیدگردید.

همچنین از اثر تاریخی خانه دلوشی بازدید به عمل آمد و مقرر شد روند اجرای عملیات مرمت و سامان‌دهی آثار موجود در روستای تاریخی تیس با همکاری و مشارکت معاونت ریاست جمهور و رییس میراث فرهنگی و صنایع گردشگری کشور تسریع شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مرتضی بانک مشاور رییس چمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در این منطقه حراست از آثار تاریخی است که تلاش‌های ما بر این موضوع معطوف است.

شناسه خبری: 48414

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو