پیشرفت 95 درصدی خط انتقال آب منطقه ویژه اقتصادی کاوه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48097
ساعت 17:18 دوشنبه 9 مهر 1397
معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: اجرایپروژه خط انتقال آب به شهر صنعتی کاوه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است .


به گزارش فرینا، داود ناصری امید در جریان بازدید از پروژه خط انتقال آب شهرصنعتی کاوه افزود: پروژه خط انتقال آب از تیر ماه سال گذشته از مزرعه سید قلی به شهر صنعتی کاوه بطول 22.300کیلومتر آغاز شده و مراحل پایانی را سپری می‌کند .
ناصری امید، با بیان اینکه پروژه آبرسانی به شهر صنعتی کاوه با هدف افزایش ظرفیت انتقال اجرایی شده گفت: با اجرای این طرح مشکل تامین آب بخش صنعتدر تابستان به حداقل می‌رسد .
وی افزود: حیات صنایع در گرو تامین آب است و می‌توان از طرح انتقال آب به شهر صنعتی به عنوان طرح ماندگار درچهار دهه فعالیت این مجموعه نام برد.
معاون امور شهری منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: با انجام این پروژه در جهت پویاتر شدن بزرگترین شهر صنعتی کشور گام برمی‌داریم.
ناصری امید خواستار توجه ویژه مسئولان شهرستان و استان جهت مساعدت در زمینه تامین آب شهر صنعتی کاوه شد و گفت: این مجموعه با وجود همه مشکلات اقتصادی و ناملایمتی‌ها زمینه ساز اشتغال بیش از 30هزار نفر به صورت مستقیم شده است .
معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی کاوه افزود: امروزه که بیکاری به یکی از مشکلات و دغدغه های مهم کشور تبدیل شده است، مجموعه شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با تلاش شبانه روزی، بدون استفاده از اعتبارات دولتی با فراهم کردن کلیه زیرساخت‌ها موجب جذب سرمایه‌گذار و ایجاداشتغال بسیاری از جوانان جویای کار شده است .

شناسه خبری: 48097

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو