نیروهای آتش نشان، ناجیانی بی ادعا

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48035
ساعت 11:23 يکشنبه 8 مهر 1397
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آتش نشانان ناجیان بی ادعایی هستند که با عشق و از خودگذشتگی مثال زدنی، در نجات همنوعان خود در سرتاسر ایران اسلامی جان فشانی می کنند.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند پس از دیدار با آتش نشانان شهر قشم در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: روز آتش نشانی و ایمنی بهانه ای است تا از افرادی که جان و آسایش خود را در راه حفظ جان و آسایش دیگران فدا می کنند، تجلیل شود.
بهاروند تقویت حوزه آتش نشانی در قشم را با توجه به توسعه فعالیت های ساخت و ساز مسکونی، تجاری و صنعتی در این منطقه بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: ارتقای سطح خدمات آتش نشانی از زمان حضور حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در این جزیره دچار تحول شده و سیاست این سازمان ارتقای سطح خدمات در این مجموعه است.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در کنار ارتقای بخش خودرویی و وسایل مورد نیاز مجموعه آتش نشانی در قشم، باید دوره های آموزشی با هدف ارائه خدمات مناسب تر نیز برگزار شود.
بهاروند سلامت جان نیروهای آتش نشان را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان در جای جای ایران اسلامی، اظهارامیدورای کرد که در هیچ حادثه ای شاهد جان باختن نیروهای آتش نشان نباشیم.

شایان ذکر است؛ آتش نشانی شهر قشم با 30 نیرو و هفت دستگاه خودرو اطفایی و امدادی مشغول ارائه خدمات می باشد.
هفتم مهر ماه در تقویم رسمی کشورمان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است. روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم هم به نوبه خود با آرزوی سلامتی برای تک تک نیروهای آتش نشان در قشم و سراسر ایران اسلامی، این روز را به فعالان این حوزه شاد باش می گوید.

شناسه خبری: 48035

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو