به همت منطقه آزاد چابهار؛

ترمینال فرودگاه بین‌المللی چابهار بازطراحی و مدرن‌سازی می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47324
ساعت 12:52 شنبه 20 مرداد 1397
مدیرعامل شرکت توسعه تجارت منطقه آزاد چابهار گفت: با مشارکت این شرکت ترمینال فرودگاه بین‌المللی چابهار به‌طور کامل بازطراحی مدرن‌سازی می‌شود.

به گزارش فرینا، فرزین حقدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: ترمینال فرودگاه بین‌المللی چابهار اصلا درخور شهر استراتژیکی مثل چابهار نبود و زمانی که چند پرواز باهم تداخل داشت امکان خدمت‌رسانی به مسافران در سالن ترمینال و مدیریت به‌طور کامل مختل می‌شد.

حقدل گفت: با موافقت هیات مدیره منطقه آزاد چابهار؛ شرکت توسعه تجارت که یکی‌از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد چابهار است برای بازطراحی و مدرن‌سازی این ترمینال پیش قدم شده و ضمن موافقت نیروی هوایی که فرودگاه چابهار متعلق به آن‌هاست، کار را آغاز کرده است.

وی افزود: به‌ دلیل اینکه ما جای مناسبی برای پذیرایی از مسافران نداریم،بازطراحی و مدرن‌سازی کامل ترمینال سریعا ظرف 70 روزکاری با حداقل یک میلیاردتومان اعتبار از منابع منطقه آزاد چابهار انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت منطقه آزاد چابهار گفت: فعالیت‌های پروازی و مسافری در این مدت به سالن نظامی فرودگاه منتقل می‌شود و علاوه‌بر آن یک سازه چادری هم در کنار سالن نظامی فرودگاه برای مسافران خروجی اختصاص می‌یابد.

حقدل افزود: منطقه آزاد چابهار مصمم به توسعه چابهار در راستای ماموریت‌های اقتصادی،گردشگری و ترانزیتی در نظر گرفته شده است؛ بازطراحی سالن فرودگاه بین‌المللی چابهار و تبدیل آن به یک سالن شیک و مدرن درخور بندر استراتژیک چابهار در راستای ماموریت‌های گردشگری منطقه آزاد چابهار است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو