توسعه پروازهای منطقه‌ای و مرکزی هما از فرودگاه چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43727
ساعت 10:22 چهارشنبه 26 مهر 1396
مدیرکل دفتر منطقه‌ای هواپیمایی هما در چابهار از برقراری پروازهای مستقیم چابهار ـ شیراز و چابهار ـ بندرعباس خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سعید بیانی بندپی گفت: تداوم و ایجاد خطوط پروازی هما از فرودگاه چابهار به مرکز کشور و به طور ویژه خط چابهار ـ شیراز به استقبال مسافران بستگی دارد.
سعید بیانی بندپی با اشاره به توسعه پروازهای به فرودگاه چابهار اظهار کرد: سیاست ایران ایر توسعه پروازهای منطقه جنوب کشور و ارتباط چابهار با شهرهای مرکزی ایران است.
وی از برقراری دو خط پروازی جدید از فرودگاه کنارک (چابهار) خبر داد و گفت: در راستای افزایش پروازهای منطقه جنوب کشور، شرکت ایران ایر اقدام به برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه کنارک (چابهار) به شیراز و بندرعباس با یک فروند بویینگ (ام دی)از 8آبان ماه جاری می‌کند.
مدیرکل هما در چابهار با بیان اینکه برنامه پروازهای هما 6ماه یکبار بسته می‌شود اظهار امیدواری کرد: برقراری خطوط پروازی جدید و به طور ویژه خط پروازی چابهار ـ شیراز با استقبال مسافران روبه رو شود چراکه درصورت استقبال کمتر 50درصد مسافران مجوز این خط لغو خواهد شد.
بیانی تاکید کرد: درصورت استقبال مسافران و یاری نهادهایی هم چون سازمان منطقه منطقه آزاد چابهار از خط پروازی چابهار ـ شیراز، هما در آینده اقدام به ایجاد خطوط پروازی جدید از مبدا فرودگاه چابهار به دیگر شهرهای مرکزی ایران هم چون اصفهان و یزد می‌کند که این امر کمک شایانی به برقراری ارتباط چابهار با شهرهای مرکزی ایران و توسعه گردشگری خواهد کرد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو