انجام ۴ هزار بازرسی از بازارهای منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47285
ساعت 12:51 چهارشنبه 17 مرداد 1397
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد گفت: با توجه به اینکه بازارها در کشور با مشکل و بی‌رونقی مواجه هستند وضعیت بازارهای منطقه آزاد اروند وضعیت خوبی است و از ابتدای سال تاکنون 4 هزار مورد بازرسی از این بازارها انجام‌شده است.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار منطقه آزاد اروند که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون چندین جلسه ستاد تنظیم بازار به‌صورت مرتب و دوره‌ای برگزار شد و نظارت بر عرضه مایحتاج مردم یکی از موارد مهم مطرح‌شده در این جلسات بود.
وی افزود: علی‌رغم وجود مشکلات در خصوص کالاهای مختلف در کشور با درایت و تدبیری که اتاق‌های اصناف و نهادهای مرتبط داشتند بازار آرامی را در منطقه آزاد اروند تجربه کردیم.
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: با توجه به اینکه بازارها در کشور با مشکل و بی‌رونقی مواجه هستند وضعیت بازارهای آبادان و خرمشهر وضعیت خوبی است.
موسوی افزود: محدودیت‌هایی را برای خروج مرغ و گوشت ایجاد کردیم و در حال حاضر و طبق گزارشات رسیده، وضعیت گوشت و مرغ و ماهی در منطقه خوب است.
وی اظهار کرد: در ابتدا و انتهای سال گذشته سه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا داشتیم که کمک شایانی به عرضه کالا در بازار منطقه آزاد اروند محسوب می‌شد و در آن ۳۰۰ تن مرغ، ۴۰ تن گوشت و بیش از ۱۵۰ تن برنج توزیع شد.
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: بیش از ۱۴۰ تن میوه در شب عید نوروز جذب بازار شد و علی‌رغم وجود گردشگران در بازار با کمبود کالا مواجه نبودیم.
موسوی بابیان اینکه بازرسی‌ها و گشت‌های مشترکی نیز داشتیم و خوشبختانه نظارت ما بر بازار مستمر است، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار مورد بازرسی در بازارهای منطقه آزاد اروند انجام‌شده است و نظارت بر انبارهای کالا را نیز با توجه به سامانه‌ای که داریم انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو