ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در روستای طبل جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47055
ساعت 14:38 دوشنبه 1 مرداد 1397
مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به 600 نفر از دانش آموزان و دیگر اقشار مردم در مدرسه هاجر روستای طبل خبر داد.

به گزارش فرینا، تراب ذاکری با بیان این مطلب گفت: جرم گیری و کشیدن دندان از خدمات دو روزه اقامت سه پزشک اعزامی از بندرعباس در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 تیر ماه به 600 دانش آموز و مردم روستاهای طبل، گوری، مَلِکی، مُرادی و دوربنی بود.
وی اعلام کرد: پیش از حضور تیم پزشکی در مدرسه هاجر روستای طبل، فراخوان خدمات رایگان دندانپزشکی از سوی شورای های اسلامی و دهیاران به اطلاع مردم روستاهای یاد شده رسیده بود.
مدیر اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه تیم سه نفره دندانپزشکی و یک روان شناس اعزامی از بندرعباس طی دو روز اقامت خود در روستای طبل جزیره قشم از ساعت 8 صبح تا حدود ساعت 23 به بیماران خدمات ارائه کردند، افزود: کشیدن حدود 1800 دندان، جرم گیری، معاینات ادواری و مشاوره روان شناسی از خدمات رایگان این تیم بوده است.
وی اظهار کرد: برای ادامه ارائه خدمات در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (4 و 5 مرداد ماه) مشغول رایزنی با این تیم پزشکی هستیم تا بقیه دانش آموزان و مردم روستاهای بخش شهاب هم از این خدمات رایگان بهره مند شوند.
ارائه خدمات رایگان درمانی به مردم روستاهای جزیره قشم همچون معاینات ادواری دانش آموزان، دندانپزشکی و معاینات ویژه بانوان از جمله سرطان سینه طی سه سال گذشته در دستور کار معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته و این خدمات با مشارکت آموزش و پرورش این شهرستان و حضور تیم های پزشکی اعزامی از استان هرمزگان در حال برگزاری است.

شناسه خبری: 47055

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو