صنعتگران نمونه و خادمان صنعت منطقه آزاد اروند تجلیل شدند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46953
ساعت 12:14 سه شنبه 26 تير 1397
سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه و خادمان صنعت منطقه آزاد اروند در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد .

به گزارش فرینا، در این همایش که با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری و رونق کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسئولین محلی همراه بود از  21 صنعتگر نمونه ، 9 خادم این حوزه و 15 صنعتگر تقدیر شد .
معاون سرمایه گذاری و رونق کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه کمیته ای از سه ماه قبل با توجه به پارامترهای بومی و وزارت صنعت، معدن و تجارت  برای برگزاری این همایش تشکیل شده است گفت: صنعت محرک نوآوری، صادرات و رشد بهره وری است و این تجلیل با هدف ارج نهادن و ایجاد انگیزه برای زحنمکشان این حوزه مهم، انجام شد .
سعید علی موسوی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند توانسته است در بخش افزایش تولید و صادرات تولیدی ضمن رسیدن به اهداف تعیین شده و رشد مناسب ، رتبه برتر را بین تمام مناطق آزاد ایران کسب نماید.
موسوی به مقایسه فعالیت های انجام شده این سازمان از سال ۹۲ تا کنون پرداخت و افزود: تعداد صنایع فعال از ۳۶ واحد به ۱۶۶ واحد و حجم سرمایه گذاری از۳۷۶میلیارد تومان به۱۰۰۰میلیارد تومان ارتقا یافته است .
وی گفت: تا کنون بیش از ۶۰میلیارد تومان در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر هزینه شده است و با پیگیری های استاندار خوزستان، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ۱۱۷ شرکت در آبادان و خرمشهر برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که از این میان ۴۵ واحد موفق به دریافت تسهیلات شدند.
معاون سرمایه گذاری و رونق کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند شروع فاز دوم پالایشگاه را یک فرصت دانست و افزود: میزان اشتغال در این بخش را تا کنون  ۴۳۴۲ بوده که این اتفاق بزرگی در کاهش بیکاری منطقه است .
موسوی در پایان گفت: با توجه به شرایط خطیر کشور می بایست بطور جهادی و توان بیشتر  به تولید در کشور پرداخت تا بتوانیم به رشد و توسعه اقتصادی متناسب با سند چشم انداز ۱۴۰۴دست یابیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو