اصناف آبادان و خرمشهر پیشرو در توسعه اقتصادی اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46709
ساعت 13:41 شنبه 2 تير 1397
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف به ویژه برای جذب گردشگران خارجی که باعث توسعه و رونق اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر شده است، تشکر و قدردانی می نمایم.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در پیامی مناسبت اول تیرماه روز اصناف را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
الکاسب حبیب الله
اولین روز تیرماه در هر سال فرصت مناسبی است تا از خدمات و جایگاه ویژه قشری بزرگ و تاثیر گذار در عرصه های مختلف انقلاب و اقتصاد تجلیل و قدردانی به عمل آید. قشری که با حمایت همه جانبه خود سهمی بزرگ در شکل گیری پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشته و دارد.
اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری به این قشر جامعه است. اصناف متعهد و خدوم منطقه آزاد اروند در کنار پرداختن به فعالیت های اقتصادی و کسب و کار، همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی کرده اند.
اینجانب با گرامیداشت سال حمایت از کالای ایرانی فرا رسیدن روز ملی اصناف را به تمامی صفوف شریف شهرهای آبادان و خرمشهر تبریک عرض نموده و از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف در راستای رفاه حال شهروندان به ویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار و ارائه خدمات مناسب برای جذب گردشگران خارجی که باعث توسعه و رونق اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر شده است، تشکر و قدردانی می نمایم.
امید است جامعه بزرگ اصناف و بازاریان آبادان و خرمشهر با همت و پشتکاری بی بدیشان، رویکرد خنثی سازی بر فشارها و تحریم های اقتصادی را در پیش گرفته و شاهد اقدامات شایسته و ارزنده ای در راستای رشد و توسعه کسب و کار، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خانگی از سوی آنان باشیم. 

شناسه خبری: 46709

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو