ارس 13 / مناطق آزاد فرصت های مناسبی برای رشد استارتاپ ها فراهم می کنند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46767
ساعت 18:40 چهارشنبه 6 تير 1397
مشاور کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها در شانزدهمین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور که به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار می شود، گفت: مناطق آزاد فرصت های بسیار خوبی را برای تسهیل مسائل قانونی و جذب سرمایه گذار خارجی، در اختیار استارتاپ ها قرار می دهند.

به گزارش فرینا، محمد قندیلی در کارگاه تخصصی «استارتاپ ها و شتاب دهنده ها» گفت: سازمان های مناطق آزاد ایران می توانند استارتاپ های موجود را به صورت دقیق ارزش گذاری کرده و بر اساس ارزش هر استارتاپ، سرمایه گذارانی برای هر یک از آنها تدارک ببینند. 
وی تصریح کرد: استارتاپ ها می توانند به صورت مشترک در بین مناطق آزاد فعالیت کنند. قندیلی با اشاره به موارد مشترک مناطق مختلف ایران، خاطرنشان کرد: برای نمونه مناطق آزاد ارس و ماکو دارای نقاط مشترکی هستند که از این مشترکات می توان در حمایت از استارتاپ ها استفاده کرد. 
وی گفترد: مراحل اولیه استارتاپ ها مهم ترین مرحله ای است که متاسفانه در کشور برنامه مناسبی برای این مراحل وجود ندارد و شکست بیشتر استارتاپ ها در این مرحله صورت می گیرد. 
قندیلی در پایان گفت: مرحله ارائه کالا و یا ارتباط اولیه با مشتری ها نیز یکی از مهم ترین مراحل حیاتی استارتاپ هاست و بیشترین حمایت در این مرحله مورد نیاز است. 

شناسه خبری: 46767

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري