برگزاری مراسم‌ شب‌ های احیاء در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46548
ساعت 10:21 شنبه 19 خرداد 1397
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری مراسم‌های شب‌های احیاء و سالگرد ارتحال امام در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال‌های گذشته و به مناسبت رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران کاروان‌هایی از خرمشهر و آبادان عازم مرقد مطهر امام می‌شدند.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند تأمین هزینه‌ها و پشتیبانی این کاروان‌ها را بر عهده داشت و سعی می‌کردیم به‌نوبه خود سهمی در این حرکت معنوی داشته باشیم.
نعمت زاده افزود: با توجه به هم‌زمانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان و ازآنجایی‌که کاروان‌ها مانند سال‌های گذشته در این ایام عازم مرقد امام نمی‌شوند مراسمی به همین مناسبت در آبادان و خرمشهر برگزار شد.
وی گفت: با توجه به نقش محوری این سازمان در برنامه‌های فرهنگی و تلاش ما برای زنده نگه‌داشتن یاد امام راحل، با تقبل هزینه افطار و پشتیبانی این مراسم‌ها در روزهای اخیر سعی کردیم این مراسم‌ها هر چه باشکوه‌تر برگزار شوند.  
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های احیاء در منطقه آزاد اروند، افزود: تلاش کردیم تا حمایت‌های خود را به سمت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر متمرکز و از برنامه‌های شب‌های احیاء در مناطق حاشیه‌ای و روستاها حمایت و پشتیبانی کنیم. 

شناسه خبری: 46548

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو