رویگردهای جدید تبلیغاتی در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46488
ساعت 10:30 شنبه 12 خرداد 1397
مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نگاه ما درحوزه تبلیغات صرفا تجاری و تبلیغاتی نیست بلکه با رویکرد تبینی در جهت انتقال پیام‌های سنجیده و هدفمند قدم برمی داریم.

به گزارش فرینا، ریاض فرحانی در نشست هم اندیشی با مسئولان کانون های تبلیغاتی آبادان و خرمشهر اظهار کرد: در نقشه راه و سیاست گذاری های خود در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند جلساتی را با خبرنگاران ، فعالان اجتماعی و مجازی برگزار کردیم وامروز در حوزه اطلاع رسانی در خدمت کانون های تبلیغاتی هستیم تا با هم اندیشی به برنامه ی عملیاتی برسیم .
وی افزود: نگاه ما درحوزه تبلیغات صرفا تجاری و تبلیغاتی نیست بلکه با رویکرد تبینی در جهت انتقال پیام‌های سنجیده و هدفمند قدم برمی داریم . تبلیغ نوعی فرآیند ارتباطی است و زمانی‌که ازچارچوب فرآیند مورد نظرخارج شود، دیگر تبلیغ نیست. باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه کیفیت ارائه تبلیغات بالا برود و به استاندارد های لازم نزدیک شویم .
فرحانی گفت: در دوره ی مدیریت فعلی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند همه ی تلاش ما بر کار کردن با کانون های تبلیغاتی بومی در منطقه بوده است . در تبلیغات زیباشناسانه توجه به علایق احتمالی مخاطب و عنصر جذابیت اصلی اساسی است که پیش از ارائه هر طرحی مورد توجه قرار می گیرد، این در حالی است که در تبلیغات سود محور، مخاطب از اهمیت و تاثیرگذاری کمتری برخوردار است. 

شناسه خبری: 46488

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري