رویگردهای جدید تبلیغاتی در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46488
ساعت 10:30 شنبه 12 خرداد 1397
مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نگاه ما درحوزه تبلیغات صرفا تجاری و تبلیغاتی نیست بلکه با رویکرد تبینی در جهت انتقال پیام‌های سنجیده و هدفمند قدم برمی داریم.

به گزارش فرینا، ریاض فرحانی در نشست هم اندیشی با مسئولان کانون های تبلیغاتی آبادان و خرمشهر اظهار کرد: در نقشه راه و سیاست گذاری های خود در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند جلساتی را با خبرنگاران ، فعالان اجتماعی و مجازی برگزار کردیم وامروز در حوزه اطلاع رسانی در خدمت کانون های تبلیغاتی هستیم تا با هم اندیشی به برنامه ی عملیاتی برسیم .
وی افزود: نگاه ما درحوزه تبلیغات صرفا تجاری و تبلیغاتی نیست بلکه با رویکرد تبینی در جهت انتقال پیام‌های سنجیده و هدفمند قدم برمی داریم . تبلیغ نوعی فرآیند ارتباطی است و زمانی‌که ازچارچوب فرآیند مورد نظرخارج شود، دیگر تبلیغ نیست. باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه کیفیت ارائه تبلیغات بالا برود و به استاندارد های لازم نزدیک شویم .
فرحانی گفت: در دوره ی مدیریت فعلی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند همه ی تلاش ما بر کار کردن با کانون های تبلیغاتی بومی در منطقه بوده است . در تبلیغات زیباشناسانه توجه به علایق احتمالی مخاطب و عنصر جذابیت اصلی اساسی است که پیش از ارائه هر طرحی مورد توجه قرار می گیرد، این در حالی است که در تبلیغات سود محور، مخاطب از اهمیت و تاثیرگذاری کمتری برخوردار است. 

شناسه خبری: 46488

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد
ارس میزبان سومین مجمع تورگردانان کشورهای عضو اکو در سال 2026

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی