گسترش روابط اقتصادی میان ارس و جمهوری نخجوان

اولین دیدار منصور آیرم سرکنسول ایران در جمهوری خودمختار نخجوان با محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بعد از ظهر امروز در ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، در دیدار سرکنسول ایران در نخجوان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم تقویت بیش از پیش تعاملات در حوزه های مختلف با مبنای اقتصادی تاکید شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این دیدار بهره مندی از ظرفیت های مشترک را مهم دانست و گفت: اشتراک های فرهنگی، اقتصادی و تجاری بین ایران و نخجوان می تواند تسهیل کننده روابط اقتصادی توسعه محور باشد.
محسن نریمان افزود: زمینه لازم برای سرمایه گذاری های مشترک در بخش تولید و افزایش تعاملات در حوزه گردشگری در ارس آماده بوده و از پیشنهادهای سرمایه‌گذاران نخجوانی استقبال می کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه های من گسترش روابط با کشورهای همسایه است، گفت: در گذشته مذاکراتی درباره توسعه روابط اقتصادی انجام شده است و ما آماده همکاری در اجرای برنامه های کارآمد و اثربخش برای تولید کالای ایرانی و افزایش روزافزون صادرات از منطقه آزاد ارس هستیم.
منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در 135 کیلومتری تبریز واقع شده از طریق محدوده جلفا با جمهوری خودمختار نخجوان، محدوده نوردوز با کشور ارمنستان و از طریق محدوده قلی بیگلو با جمهوری آذربایجان هم مرز است.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو