قشم دارای پایین ترین نرخ بیکاری در کشور است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46119
ساعت 11:09 شنبه 15 ارديبهشت 1397
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم جامعه کارگری را ستون اقتصاد کشور دانست و اظهار کرد: سرمایه، دانش و فناوری با وجود کارگران و کار ارزشمند آنان معنا می یابد.

به گزارش فرینا، سعید بنی عامریان در آئین قدردانی از کارگران زحمتکش جزیره قشم گفت: برای رقابت اقتصادی در دنیا، باید هزینه ها را کاهش و کیفیت را افزایش داد و لازمه تحقق این موضوع فراهم آوردن امنیت و رفاه برای کارگران و کاهش هزینه های زندگی این گروه تلاشگر است.
وی ادامه داد: هم اکنون مدیرعامل سازمان منطقه آزاد فردی، اجرایی، عملگرا و آشنا به مشکلات تولید، کار و کارگر می باشد و تلاش دارد با افزایش میزان اشتغال در جزیره احساس امنیت را به خانواده ها هدیه دهد.
بنی عامریان گفت: تدبیر و پشتکار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ایجاد تعادل و توازن در توزیع امکانات و مشاغل در سطح جزیره منجر به ایجاد 56 هزار شغل و به دست آوردن عنوان پایین ترین نرخ بیکاری در سطح کشور برای جزیره قشم شده است.
وی عنوان کرد: سال 97 به دستور مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و سازمان منطقه آزاد قشم خود را موظف می داند با تمام تلاش در جهت تحقق این شعار و دستیبابی به خودکفایی عمل کند.
بنی عامریان به مقام ارزشمند کارگر در دین اسلام اشاره کرده و یادآور شد: در کشوری زندگی می کنیم که مسلمانی و ایرانی بودن یک ویژگی برجسته است و در فرهنگ و در دین ما بر مقام ارزشمند کارگر و اهمیت کار تاکید فراوانی شده و بالاترین افتخار در سنت ما، کار و تلاش و به دست آوردن لقمه حلال است.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای کارگران و پیشتازان عرصه اقتصاد گفت: همه کارگران و تلاشگران جزیره قشم شایسته تقدیر و تجلیل هستند.
در این مراسم حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هدایت کمالی رییس دادگستری شهرستان قشم، رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به همراه معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد، همچنین شهردار و سایر مسئولین شهرستان حضور داشتند.

شناسه خبری: 46119

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو