صندوق صید برای حمایت از جامعه صیادان چابهار و کنارک تشکیل می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45823
ساعت 09:39 شنبه 18 فروردين 1397
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از تشکیل صندوق صید با هدف حمایت از جامعه صیادان چابهار و کنارک توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در نشست مشترک مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار و هیات مدیره اتحادیه صیادان چابهار و کنارک با تاکید بر حمایت همه جانبه سازمان منطقه آزاد چابهار از همه صیادان زحمتکش چابهار و کنارک گفت: این صندوق برای تنظیم دائمی بازار فروش صید و مدیریت منابع در راستای حمایت عملی از جامعه صیادان و اتحادیه صیادان چابهار و کنارک تشکیل می شود.
وی با اعلام تصویب قطعی تشکیل این صندوق در این نشست، این اقدام را زمینه ساز حضور قدرتمند اتحادیه صیادان و جامعه صیادان چابهار و کنارک در بازار صید ارزیابی کرد و افزود: در تداوم حمایت مستمر سازمان منطقه ازاد چابهار از جامعه صیادی چابهار و کنارک، سردخانه 4100تنی این سازمان برای نگهداری موقت صید این عزیزان در اختیار شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار و اتحادیه صیادان چابهار و کنارک قرار می گیرد.
به گفته رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در همین راستا در این نشست مقرر شد شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار برای تنظیم بازار صید اقدام به خرید صید از صیادان چابهار و کنارک نماید.
براساس این گزارش در این نشست که برای بررسی مسایل و مشکلات صیادان چابهار و کنارک برگزار شد نمایندگان صیادان با تقدیر از اقدامات حمایتی سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص صید و صیادی، نقطه نظرهای خود را برای ارتقاء کیفیت خدمات و هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر بین سازمان و صیادان مطرح کردند.
افزون بر 33 تعاونی صیادی که رکن اصلی اتحادیه صیادان چابهار و کنارک محسوب می شوند با عضویت در صندوق صید علاوه بر تامین منابع مورد نیاز خود برای توسعه بازار فروش صید شان در رونق و شکوفایی اقتصاد این منطقه از میهن اسلامی نیز سهیم می شوند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو