با توسعه صنایع دستی ارس از کالای ایرانی حمایت می کنیم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45798
ساعت 11:18 چهارشنبه 15 فروردين 1397
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ضمن افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی ارس، از فعالیت های در حال انجام ستاد اجرایی خدمات سفر ارس بازدید کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان ضمن تبریک عید باستانی نوروز به تمام هموطنان گفت: نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی را به فال نیک گرفته و در منطقه آزاد ارس نیز تلاش می کنیم تا در زمینه حمایت از کالاهای ایرانی و اقتصاد مقاومتی اقدامات مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: نمایشگاه صنایع دستی ارس نمونه هایی از کالاهای کاملا ایرانی را عرضه کرده است و زمینه صادراتی صنایع دستی و هنرهای بومی نیز می تواند به راحتی در منطقه آزاد ارس شکل بگیرد.
نریمان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد ارس می تواند در حوزه صنایع دستی به عنوان یک پایگاه اقتصادی مناسب برای تمام ایران معرفی شده و زمینه جذب سرمایه گذاران را فراهم کند.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، تاکید کرد: شناساندن منطقه آزاد ارس یکی از برنامه های اصلی تعریف شده در سازمان منطقه آزاد ارس است و در این زمینه از تمام پتانسیل ها از جمله صنایع دستی و گردشگری بهره می گیریم.
نریمان در ادامه گفت: زمینه عرضه و تولید بیشتر صنایع دستی در منطقه آزاد ارس به وجود خواهد آمد و امیدواریم با این اقدامات، زمینه توسعه همه جانبه صنایع دستی و هنرهای سنتی را نیز در این منطقه فراهم آوریم.
وی افزود: تمام مردم ایران می توانند با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای فنی، هنری، صنعتی، تولیدی، خدماتی و تجاری خود در منطقه آزاد ارس فعالیت کنند و آماده حمایت از تمام علاقمندان به حضور در منطقه آزاد ارس هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: منطقه آزاد ارس می تواند با فعالیت های برنامه ریزی شده و به کمک سرمایه گذاران، به زودی تبدیل به برترین منطقه آزاد در کشور شود. این موضوع با توجه به وضعیت آب و هوایی و اقلیمی منطقه آزاد ارس، دور از دسترس نیست.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو