ارس ظرفیت بالایی در زمینه بانوان سرمایه گذار و کارآفرین دارد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45630
ساعت 10:00 سه شنبه 22 اسفند 1396
مشاور امور بانوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، در مراسم بزرگداشت مقام زن و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بانوان منطقه آزاد ارس، این منطقه را دارای ظرفیت های بالا در حوزه بانوان سرمایه گذار و کارآفرین عنوان کرد.

به گزارش فرینا، معصومه حجتی در این مراسم عنوان کرد: سیاست هایی که امروز در کشور دنبال می شود، مشارکت دادن هر چه بیشتر بانوان در موضوعات اجتماعی، ورزشی، سیاسی، فرهنگی، علمی و هر حوزه ای است که بانوان توانایی بیشتری برای درخشش در این حوزه ها دارند.
وی تصریح کرد: تغییر نگرش ها در حوزه بانوان یکی از نیازهایی است که این روزها در کشور دنبال می شود و با تغییر برخی از نگرش ها می توانیم شاهد شکوفایی بیشتر این قشر از اجتماع باشیم.
حجتی با اشاره به اینکه جلسه ای با بانوان سرمایه گذار و کارآفرین در منطقه آزاد ارس خواهم داشت، اظهار کرد: در منطقه آزاد ارس ظرفیت های بزرگی در این حوزه وجود دارد و باید تمام تلاش خودمان را برای رفع موانع فعالیت بانوان در حوزه های سرمایه گذاری و کارآفرینی به کار گیریم.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت های اقتصادی حضرت خدیجه (س) می تواند الگویی برای بانوان باشد تا در صورت داشتن توان لازم وارد عرصه تولید و کارآفرینی شوند.
گفتنی است، مراسم بزرگداشت مقام زن و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بانوان منطقه آزاد ارس، با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود. تکریم مادران و همسران شهید در منطقه آزاد ارس از بخش های مهم این مراسم بود.

شناسه خبری: 45630

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو