نوروز ایمن در منطقه آزاد چابهار
رییس کمیته خدمات انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار گفت: نوروز امسال به مدد تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل حراست، نیروهای انتظامی و امنیتی، پلیس راهور، دریابانی و بسیج در امنیت کامل برای شهروندان و گردشگران سپری شد.
توسعه زیرساخت های ریمدان با بیش از 5 هزار میلیارد ریال | نقشه راه 1402 منطقه آزاد چابهار رشد نقطه مرزی ریمدان
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از توسعه زیرساخت های ریمدان با بیش از 5 هزارمیلیارد ریال از سوی این منطقه و اولویت بندی توسعه ریمدان به عنوان نقشه راه منطقه آزاد چابهار در سال 1402 خبر داد.
فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار دائمی شد
مشاور مدیر عامل و مسئول هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار منحصر به ایام نوروزی نبوده و در طول سال ادامه دارد.
نوروز بی حادثه در سواحل چابهار
رییس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار گفت: تعطیلات نوروز امسال با استقرار نیروهای ناجی و قایق‌های امداد، بدون گزارش هیچ حادثه‌ای در سواحل چابهار به پایان رسید.
چابهار پیشگام اطلاع‌رسانی سبز / ناکوبلد راهنمای بومی گردشگران نوروزی شد
رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار از سیاست‌گذاری این کمیته بر پایه احترام به طبیعت با تمرکز بر نشر نسخ الکترونیکی کتابچه‌های راهنما و تبلیغاتی در نوروز 1402 خبر داد.
ممنوعیت ورود خودرو به سواحل چابهار
ورود خودرو به سواحل چابهار در راستای حفاظت از زیست‌بوم ساحلی و ارتقا ایمنی گردشگران در نوروز 1402 ممنوع شد.
4 محور توسعه چابهار در سال 1401 چه بود؟
توسعه زیرساخت‌ها، جذب سرمایه، توسعه صنعت گردشگری و تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، 4 محوری بود که مسیر حرکت چابهار به سمت و سوی تحول و توسعه در سال گذشته را هموار کرد؛ اما جزئیات این محورها چه بود و و ذیل هر محور چه اقداماتی اجرایی شد، پرسش‌هایی بود که برای کنکاش پیرامون آن‌‌ها با امیرمقدم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به گفت‌وگو نشستیم.
منطقه آزاد چابهار در جمع استان ها و مناطق بدون شکایت در نوروز 1402
مصطفی فاطمی، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در جلسه‌ یازدهم فروردین‌ماه 1402 که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و دبیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان‌ها برگزار شد: منطقه آزاد چابهار به همراه دو استان ایلام و چهارمحال و بختیاری تاکنون هیچ‌گونه شکایتی مبنی بر کاستی خدمات نداشته‌اند.
خدمت رسانی 24 ساعته نیروهای پاکبان و امداد و نجات در ایام نوروز
رییس کمیته خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار از ارائه خدمات 24 ساعته نیروهای پاکبان و تیم‌های امداد و نجات باهدف میزبانی شایسته میهمانان نوروزی در ایام بهاری خبر داد.
217 - 228 of 3295