تأسیس شهرک فرودگاهی چابهارمغایرتی با فرودگاه نظامی کنارک ندارد
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت و نقش شهر فرودگاهی چابهار گفت: فرودگاه فعلی به خاطر ماهیت نظامی، نمی‌تواند پاسخگوی حجم بالای مسافر و کلا باشد. برای افزایش خدمات، تسهیلات گمرکی و ارزش افزوده برای صادرات نیازمند تأسیس شهرک فرودگاهی هستیم.
شهر فرودگاهی، آرزوی 20ساله مردم چابهار است
شهر فرودگاهی چابهار نه یک طرح محلی برای توسعه چابهار که یک طرح ملی با ارزش اقتصادی بالاست که می‌تواند منشاء اثرات مثبت و ماندگار زیادی در اقتصاد کشور باشد و سال‌های سال، دغدغه فعالان اقتصادی و مردم منطقه را در باب خدمات تجاری و حمل‌‌ونقل را میان بردارد.
شهر فرودگاهی چابهار اهمیتی ملی و بین‌المللی دارد
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر فرودگاهی می‌تواند در بحث هدایت پروازهای شرق به غرب تأثیر بسزایی بگذارد. در این شرایط فعلی فرودگاه دوبی انتفاع اقتصادی عجیبی برای امارات داشته است از آن مهم تر بحث افزایش پروازها داخلی و خارجی است که اینها می‌تواند ظرفیت‌های بسیار ممتاز این منطقه در حوزه گردشگری را به نوعی نمایان کند.
تا پایان ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار باید از پتانسیل فرودگاه فعلی استفاده کرد
نماینده مردم زاهدان در مجلس شوای اسلامی بر اتمام ساخت هر چه سریع‌تر ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار، تاکید کرد.
چابهار یک پروژه فرا ملی است
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر گوشه ای از استان سیستان و بلوچستان می تواند این کشور را آباد کند.
بررسی چالش های جهش تولید / تهدیدهایی که می تواند به فرصت تبدیل شود
بررسی چالش های جهش تولید نشان می دهد که با استفاده از راهکارهای درست می توان این تهدیدها را به فرصتی خوب برای جهش در تولید کشور تبدیل کرد.
پیگیر طرح شماره گذاری ماشین آلات سنگین معدنی و راهسازی منطقه آزاد ماکو هستیم
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مطابق قانون چگونگی اداره مناطق آزاد، طرح شماره گذاری ماشین آلات سنگین معدنی و راهسازی منطقه آزاد ماکو با تمام توان پیگیری می شود.
اختصاص ۷۰ درصد ظرفیت آمار ترانزیت ریلی کشور به منطقه ویژه اقتصادی سرخس
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: منطقه ویژه اقتصادی سرخس به عنوان یکی از معدود مناطق و مراکزی مطرح است که با رویکرد صرفا صادراتی مشغول به فعالیت است. سرخس به لحاظ آمار ترانزیت ریلی حدود ۷۰ درصد از کل ظرفیت کشور را به خود اختصاص داده و سالیانه نزدیک به سه میلیون تن انواع کالا از این نقطه به تمامی مقاصد ترانزیتی و صادراتی ارسال می‌شود.
آغاز فرایند تدوین برنامه هفتم توسعه سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
طرح پیشنهادی برای آغاز فرایند تدوین برنامه هفتم توسعه در سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در جلسه اخیر شورای معاونین و مدیران عامل ارائه شد. در این طرح نکات اساسی برای آغاز فرایند تدوین برنامه هفتم درنظر گرفته و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
505 - 516 of 2174