برگزاري 48 دوره آموزشي در منطقه ويژه صنايع معدني خليج فارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/9557
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني خليج فارس به منظور توانمند سازي کارمندان و با هدف آشناسازي کارکنان با دانش جديد اين منطقه در سال جاري اقدام به برگزاري 48 دوره آموزشي در سازمان کرده است.

مسعود هنديان، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني خليج فارس با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، افزود: از ابتداي سال 89 تا پايان سال تعداد 64 عنوان دوره آموزشي تخصصي و عمومي در نظر گرفته شده است که تا کنون 48 دوره آموزشي برگزار شده است.

وي اظهار داشت: اساتيدي که جهت تدريس دوره هاي مختلف در نظر گرفته شده اند اغلب از تهران و شهرهاي بزرگ ديگر به منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني خليج فارس مي آيند و يا در مواردي نيز کارمندان منطقه براي آموزش به شهرهاي ديگر اعزام مي شوند در اين راستا 120 تن از همکاران جهت آموزش در طول 9 ماه گذشته به شهرهاي ديگر اعزام شده اند.

هنديان تصريح کرد: دوره هاي برگزار شده شامل 10 عنوان دوره عمومي دانش 2 ويژه مديران و سرپرستان سازمان ، دوره بهداشتي و صنعتي که شامل ساماندهي محيط کار يا S5، دوره استراتژي کاهش ضايعات و هزينه ها، نگهداري و تعميرات تجهيزات و استاندارد سازي ايمني و بهداشت، دوره هاي عمومي شامل تشريح الزامات و آشنايي با الزامات ايزو، مديريت منابع انساني، دوره آيين نامه معاملات، آيين سخنوري و اتوماسيون اداري براي کل کارکنان و ... بوده است.

وي ادامه داد: همچنين 3 سمينار نيز با عنوان نظام پيشنهادات، خانواده، آداب زندگي و آيين زندگي در سالن کنفرانس هتل خليج فارس برگزار شده است. 206

شناسه خبری: 9557

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو