بزرگترين پارک تفريحي صنعتي غرب کشور در کرمانشاه ساخته مي‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/9040
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
بزرگترين پارک تفريحي صنعتي غرب کشور در شهرک صنعتي بيستون استان کرمانشاه احدث خواهد شد.

به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان کرمانشاه؛ رييس هيات مديره و مدير عامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان کرمانشاه هدف از ساخت اين پارک تفريحي در محيطي صنعتي را ايجاد فضايي مطلوب براي استفاده عموم مردم، مسافران به ويژه خانواده صنعتگران عنوان کرد و گفت: احداث اين پارک تفريحي در مجاور فضايي صنعتي علاوه بر معرفي ظرفيت‌هاي صنعتي استان و جذب سرمايه‌گذاران جديد، باعث دستيابي به صنعت سبز در شهرک‌هاي صنعتي در غرب کشور مي‌شود.

جهانگير شاه‌مرادي مساحت پارک تفريحي شهرک صنعتي بيستون را 5/4 هکتار اعلام کرد و افزود: اعتبار تخصيص يافته به اين پروژه بالغ بر چهار ميليارد ريال است که با تخصيص مبلغي نزديک به دو ميليارد و 500 ميليون ريال، اجراي مرحله اول آن شش ماه به طول خواهد انجاميد.

مدير عامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان کرمانشاه، پروژه ساخت پارک تفريحي شهرک صنعتي بيستون را دربرگيرنده ايجاد فضاي سبز، اجراي معابر سواره‌رو و پياده‌رو، استراحتگاه براي توقف بازديدکنندگان و مسافران، پارک کودکان، آب نما و سرويس هاي خدماتي و بهداشتي دانست.

شهرک صنعتي بيستون به لحاظ مجاورت با بزرگراه، نزديکي به مرکز شهر و فرودگاه بين‌المللي شهيد اشرفي اصفهاني کرمانشاه و عبور خطوط اصلي لوله گاز و راه آهن در دست احداث داراي موقعيتي منحصر به فرد است.200

شناسه خبری: 9040

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو