جشنواره عکاسي زيرآب فرصتي براي به تصوير کشيدن جاذبه هاي چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8923
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون گردشگري – اجتماعي منطقه آزاد چابهار گفت: جشنواره عکاسي زيرآب فرصتي مغتنم براي به تصوير کشيدن جاذبه هاي منطقه آزاد چابهار بود تا ماهي هاي رنگارنگ و مرجان هاي الوان در برابر دوربين هاي مشتاق صف آرايي کنند.

به گزارش بنا (bena) سعيد علي بزرگ زاده، که در مراسم اختتاميه نخستين جشنواره عکاسي زيرآب کشور در دانشگاه بين المللي منطقه آزاد چابهار سخن مي گفت افزود: اين مهم ميسر نشد مگر با همت فدراسيون غواصي و نجات غريق، انجمن عکاسان، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مدرسه غواصي چابهار.

وي با اشاره به برگزاري جشنواره هتلداري و تجهيزات وابسته در منطقه آزاد چابهار تصريح کرد: در جشنواره قبلي منطقه آزاد چابهار داشته هايش را آشکار کرد و در نمايشگاه هتلداري پتانسيل هاي منطقه در يکي از نخستين رويدادهاي منطقه به منصه ظهور گذاشته شد. امروز نيز بارديگر شهر هميشه بهار چابهار عرصه حضور هنرمنداني است که از دريچه دوربين جاذبه هاي پنهان اين خطه را به چهارچوب هنر گره زده و زيبايي هاي بندر آرميده در اقيانوس را به تصوير کشيدند.

معاون گردشگري – اجتماعي منطقه آزاد چابهار عکاسي زير آب را پيوند ميان هنر و طبيعت خواند و بيان داشت: اين مايه مسرت است که طبيعت بکر و بي بديل چابهار ميزبان اين پيوند باشد و بدون ترديد فردايي بهتر در انتظار اين مقصد پويا و بالنده خواهد بود.

202

شناسه خبری: 8923

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو