مديرعامل منطقه ويژه پتروشيمي خادم نمونه خوزستان شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8730
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي، از طرف استاندار خوزستان موفق به دريافت لوح "خادم نمونه استاني در حوزه صادرات غير نفتي" شد.

به گزارش بنا (bena)، استاندارد خوزستان با اهداي لوحي از علي يزداني به پاس تلاش در راستاي توسعه صادرات کالاهاي غيرنفتي به عنوان خادم نمونه استاني در حوزه صادرات غير نفتي تقدير نمود.

دکتر حجازي در بخشي از متن اين لوح آورده است: "همت و تلاش جنابعالي در راستاي توسعه صادرات غير نفتي و نقش آفريني در جهت حمايت از فعالان اين عرصه به خصوص در شرايط کنوني اثرات ملموسي در شکوفايي اقتصادي جمهوري اسلامي ايران به ويژه استان زرخيز خوزستان و کسب موفقيت در اقتصاد منطقه دارد.

وي در ادامه انتخاب يزداني را به عنوان "خادم نمونه استاني در حوزه صادرات غير نفتي" تبريک گفته و ضمن گراميداشت روز ملي صادرات، ادامه داده است: اميدوارم در سال "همت مضاعف، کار مضاعف"، همگام و همراه با سياستهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، با بهره گيري از حداکثر توان، تجارب و امکانات موجود، در پيشبرد اهداف اقتصادي در عرصه صادرات غير نفتي خوزستان کوشش نماييد.

صادرات غير نفتي به عنوان يکي از ارکان اقتصاد کشور، همواره نقش قابل توجهي در رشد و توسعه اقتصاد ملي داشته و توليد صادرات محور در تاکيدات مستمر مقام معظم رهبري (مد)، روشنگر راه اقتصاد بوده است.

گفتني است چندي پيش 'سيد جعفر حجازي' استاندار خوزستان به پاس تلاش در راستاي توسعه صادرات کالاهاي غيرنفتي موفق به دريافت لوح تقدير از سوي رييس جمهوري شد.202

شناسه خبری: 8730

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو