مناسبات گردشگري ايران و هند گسترش مي‌يابد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8320
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
در ديدار مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني ايران با سرکنسولگري جمهوري اسلامي ايران در مومباي (بمبئي) هند بر گسترش روابط گردشگري 2 کشور تاکيد شد.

به گزارش بنا (bena)در ابتداي اين ديدار فريبرز انصافي، مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران، هندوستان را از جمله کشورهاي پر گردشگري به شمار آورد و با اشاره به تشابه‌هاي فرهنگي ميان ايران و هند يادآور شد: دفتر نمايندگي اطلاع‌رساني گردشگري نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در بمبئي پروژه‌هاي متعدد و برنامه‌ريزي‌هاي خوبي براي جذب سرمايه‌گذاران و اعزام گروه‌هاي سرمايه‌گذاري آغاز کرد.

انصافي افزود: براي آشنايي گردشگران هندي‌ با جاذبه‌هاي گردشگري جمهوري اسلامي ايران به زودي بسته‌هاي تبليغاتي قابل مقايسه با استانداردها در ميان گروه‌هاي هدف توزيع خواهد شد.

وي با اشاره به حضور ايران در نمايشگاه گردشگري در حيدرآباد و برگزاري هفته فرهنگي ايران در هند يادآور شد: برنامه‌ريزي براي تبليغات پايدار جمهوري اسلامي ايران در دفتر نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در بمبئي آغاز شده است و کانون با توجه به مأموريت‌هاي ذاتي خود از اين پروژه‌ها حمايت خواهد کرد.

مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني همچنين از توليد اقلام تبليغاتي جمهوري اسلامي ايران به 17 زبان زنده دنيا ياد کرد و گفت: با توجه به رسالت کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران در تهيه اقلام تبليغاتي گردشگري کشور، از ابتداي آذر ماه سال جاري اين اقلام به دفاتر اطلا‌ع‌رساني کشور در اقصي نقاط دنيا ارسال مي‌شود.

تقدير سرکنسول ايران در هند


علي محمدي ، سرکنسولگري جمهوري اسلامي ايرن در مومباي ( بمبئي ) هند نيز با تقدير از فعاليت‌هاي تبليغاتي گردشگري ايران در هند و بازار بمبئي يادآور شد: نتيجه اين تبليغات به طور حتم با افزايش ورود گردشگران هندي به ايران نمايان خواهد شد.

محمدي با تأکيد بر تجهيز دفتر اطلاع‌رساني ايران در بمبئي به منظور جذب مگاموتورها و شرکت‌هاي هلدينگ سرمايه‌گذاري گفت:‌ ايران و هند تشابهات بسيار زيادي در حوزه‌هاي تاريخي و فرهنگي داشته و با توزيع اقلام و بسته‌هاي تبليغاتي به طور حتم گردشگران هندي با ظرفيت‌ها و خدمات گردشگري ايران بيش از گذشته خواهد شد.

وي همچنين از همکاري هاي خود با دفتر اطلاع رساني ايران در هند خبر داد و با اشاره به اعزام رايزنان گردشگري و بازرگاني کشورهاي مختلف به هند بيان داشت : نگاه ما به دفتر اطلاع رساني ايران متفاوت و جديدي است و درصدد هستيم از طريق اين دفتر توريستها و سرمايه گذاران علاقمند به ايران را جذب کنيم.

اظهار اميدواري کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه تبليغات مناسبات فرهنگي و اقتصادي ميان ايران و هند توسعه يابد. 202

شناسه خبری: 8320

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو