همکاري امداد خودرو کانون جهانگردي و مرکز مديريت راه هاي کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8183
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
فعاليت هاي امدادي کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران و مديريت راه هاي کشور به منظور افزايش خدمات جاده ها هماهنگ مي شود.

به گزارش بنا (bena) طي جلسه اي با حضور فريبرز انصافي، مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني، کامران رحيم اف ، معاون کارآفريني و مديريت بحران وزير راه و ترابري ، مسعود طبيبي ، رئيس مرکز مديريت راههاي کشور و سيد حسين درخشنده ، معاون گردشگري کانون جهانگردي و اتومبيلراني که در دفتر مرکزي کانون جهانگردي و اتومبيلراني برگزار شد طرفين بر افزايش همکاريهاي مشترک امداد خودرويي در جاده هاي سراسر کشور توافق کردند.

بر اين اساس کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران و معاونت کارآفريني و مديريت بحران وزير راه و ترابري نسبت به شروع طرح به صورت نمونه ( پايلوت ) در يک استان مشخص و بررسي نقاط ضعف و قوت آن در تعميم به ساير استانها نيز به توافق رسيدند.

همچنين طرفين بر استفاده از نماد و نشانه هاي ظاهري مانند لباس ، آرم ، رنگ خودرو سامانه يام کوتاه ، خط تلفن امدادي مشترک به اتافق نظر رسيدند.

بنابراين گزارش مقرر شد با راه اندازي و اجراي سراسري اين طرح خدمات امداد خودرويي کميت و کيفيت خدمات خودرويي در جاده هاي کشور افزايش يافته و در صورت لزوم نسبت به بهره گيري از ساير خدمات کانون جهانگردي و اتومبيلراني مانند ظرفيتهاي گردشگري نيز اقدام شود.202

شناسه خبری: 8183

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو