لینک کوتاه: freena.ir/detail/793
ساعت 16:25
چهارشنبه 11 خرداد 1390
ستاد تسهيلات سفر آماده خدمت رساني به مردم از طريق تماس با "سامانه رسيدگي به شکايات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري" است.
به گزارش "بنا" (bena) به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري ، با توجه به تعطيلي مدارس و دانشگاه هاي کشور در روز شنبه، 14 آذرماه و همزماني با عيد سعيد غديرخم و پيش بيني سفرهاي متعدد در سراسر کشور، بنا به تاکيد معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و رياست دائمي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور، کليه معاونين گردشگري استان ها نسبت به رفع نياز و مشکلات پيش روي گردشگران، ملزم شدند.
بنابر اين تصميم گردشگران سراسر کشور مي توانند به منظور انتقال موارد پيش آمده در طول سفر و استفاده از تاسيسات گردشگري، ساعت 8 صبح لغايت 21، با تماس تلفني رايگان به شماره 09669 تحت عنوان "سامانه رسيدگي به شکايات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري" و دريافت کد رهگيري، جهت حل مشکل پيش آمده اقدام کنند.
اين مرکز علاوه بر ارائه اطلاعات موردنياز گردشگران در انتقال نواقص و مشکلات پيش آمده به مسئولين مربوطه در استان ها و تلاش به منظور حل آن فعال خواهد بود.
علاوه بر امکانات مذکور همچنين گردشگران مي توانند با شماره هاي 66582234 و66582034 در ستاد مرکزي تسهيلات سفر تماس حاصل کنند و علاوه بر دريافت شماره تماس کليه سازمان هاي استاني و اطلاعات گردشگري، شکايات و نظرات خود را نيز به ثبت رسانند تا از طريق اين مرکز نيز رسيدگي به گلايه هاي هموطنان امکانپذير شود.
202