ستاد تسهيلات سفر آماده خدمت رساني به مردم است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/793
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
ستاد تسهيلات سفر آماده خدمت رساني به مردم از طريق تماس با "سامانه رسيدگي به شکايات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري" است.

به گزارش "بنا" (bena) به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري ، با توجه به تعطيلي مدارس و دانشگاه هاي کشور در روز شنبه، 14 آذرماه و همزماني با عيد سعيد غديرخم و پيش بيني سفرهاي متعدد در سراسر کشور، بنا به تاکيد معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و رياست دائمي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور، کليه معاونين گردشگري استان ها نسبت به رفع نياز و مشکلات پيش روي گردشگران، ملزم شدند.

بنابر اين تصميم گردشگران سراسر کشور مي توانند به منظور انتقال موارد پيش آمده در طول سفر و استفاده از تاسيسات گردشگري، ساعت 8 صبح لغايت 21، با تماس تلفني رايگان به شماره 09669 تحت عنوان "سامانه رسيدگي به شکايات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري" و دريافت کد رهگيري، جهت حل مشکل پيش آمده اقدام کنند.

اين مرکز علاوه بر ارائه اطلاعات موردنياز گردشگران در انتقال نواقص و مشکلات پيش آمده به مسئولين مربوطه در استان ها و تلاش به منظور حل آن فعال خواهد بود.

علاوه بر امکانات مذکور همچنين گردشگران مي توانند با شماره هاي 66582234 و66582034 در ستاد مرکزي تسهيلات سفر تماس حاصل کنند و علاوه بر دريافت شماره تماس کليه سازمان هاي استاني و اطلاعات گردشگري، شکايات و نظرات خود را نيز به ثبت رسانند تا از طريق اين مرکز نيز رسيدگي به گلايه هاي هموطنان امکانپذير شود.

202

شناسه خبری: 793

آخرین اخبار

برقراری پرواز شارجه از فرودگاه بین‌المللی قشم
همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی