نخستين کارگاه‌هاي آموزشي صنعت هتلداري افتتاح مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7850
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
نخستين کارگا‌ه‌هاي آموزشي صنعت هتلداري در ايران با شعار "مهمان‌نوازي سنت ماست" توسط گروه هتل‌هاي هما چهارشنبه آينده با حضور مسئولين مناطق آزاد افتتاح مي شود.

به گزارش بنا (bena) به نقل از روابط عمومي گروه هتل‌هاي هما محمدحسين برزين مدير عامل شرکت گروه هتل‌هاي هما با اعلام اين مطلب افزود: گروه هتل‌هاي هما با آميختن علم و تجربه، همواره سعي در ارتقاء مداوم کيفيت خدمات خود داشته و از اين رو با شعار " مهمان‌نوازي سنت ماست" با هدف کسب رضايت هر چه بيشتر مشتريان را مدنظر قرار داده است.

مدير عامل گروه هتل‌هاي هما افزود: با هدف کسب رضايت هر چه بيشتر مشتريان، علاوه بر ايجاد امکانات و تسهيلات رفاهي براي مهمانان و تلاش در جهت دستيابي به استاندارد‌ها،‌توانمندسازي علمي و حرفه‌ايي پرسنل، افزايش اثر ‌بخشي و نوآوري به جهت ارائه خدمات مطلوب به مهمانان را از اهداف ارزشمند اين سلسله کارگاه‌هاي آموزش صنعت هتلداري در ايران قرار داده است که در پايان اين کلاس‌ها گواهينامه رسمي از سوي گروه هتل‌هاي هما به داوطلبان رسمي و آزاد آموزش ديده، داده خواهد شد.

برزين اظهار داشت: براي دستيابي به شعار " مهمان‌نوازي سنت ماست" مرکز آموزش گروه هتل‌هاي هما با بيش از هشت سال سابقه در آموزش کليه سرفصل‌هاي هتلداري به کارکنان و فعاليت در زمينه استانداردسازي هتل و دريافت گواهينامه‌هاي بين‌المللي ايزو، به منظور ارتقاء کمي و کيفي اين صنعت انتقال اندوخته‌ها و تجارب اين مرکز به علاقه‌مندان را سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار داده است.

مدير عامل گروه‌ هتل‌هاي هما افزود: مجهزترين کارگاه‌ها و وسايل کمک آموزشي و مجرب‌ترين اساتيد هتلداري ايران گردهم مي‌آيند تا در مناسب‌ترين فضاي آموزشي در مرکز آموزش گروه هتل‌هاي هما پذيراي داوطلبان باشد. ضمن آنکه جهت تبادل استاد_دانشجو و اطلاعات تخصصي با پيشرفته‌ترين مرکز آموزش هتلداري دنيا در حال مذاکره مي‌باشيم.

مدير عامل گروه هتل‌هاي هما افزود: کارگاه‌هاي علمي متفاوتي مطابق با استانداردهاي هتلي فراهم شده و دانشجويان مي‌توانند همزمان با آموزش تئوري خود دوره‌هاي علمي خود را در دوره‌هاي کارگاه‌هاي عملي خانه‌داري، کارگاه‌ عملي آشپزي و شيريني‌پزي، کارگاه‌ عملي کافي‌شاپ و کارگاه عملي پذيرايي بگذرانند و تورهاي آموزشي در شهرهاي تهران، شيراز، مشهد و بندرعباس نيز انجام خواهد شد.

برزين برگزاري سلسله کارگاه‌هاي آموزش صنعت هتلداري کشور توسط گروه هتل‌هاي هما را گامي در جهت دستيابي به اهداف برنامه‌هاي چهارم و پنجم توسعه اقتصادي کشور و جذب گردشگران و ايرانگردي دانست که مي‌تواند گامي در جهت کاهش وابستگي به صادرات نفتي باشد.
200

شناسه خبری: 7850

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو