راه‌اندازي سامانه اطلاع رساني گردشگري استان تهران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7765
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
سامانه اطلاع رساني گردشگري استان تهران با تلاش اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اين استان راه‌اندازي مي‌شود .

به گزارش بنا(bena)، معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران در مراسم افتتاحيه جشنواره گردشگري تهران با بيان اين مطلب گفت:صنعت گردشگري در کشور ما طي سال‌ها‌ي گذشته به طور جدي مورد توجه واقع شده است .

محمدي افزود: در اين زمينه برنامه‌ريزي‌هايي زيادي چه از سوي دولت و چه از سوي بخش خصوصي انجام شده است .در حوزه استان تهران بخش گردشگري ويژگي خاصي دارد و نيازمند برنامه‌هاي خاصي است .

وي اضافه کرد: در کل کشور به طور اهم و در استان تهران به طور اخص بخش گردشگري با هدايت و برنامه‌ريزي و هماهنگي بخش خصوصي مي تواند به نتيجه برسد .

محمدي خاطرنشان کرد: آن چيزي که دولت در نظر دارد واگذاري برنامه‌ها به بخش خصوصي است که اين برنامه به صورت جدي در دستور کار کشور قرار دارد .در استان تهران اين موضوع به طور کامل پيگيري مي‌شود و در اين اداره کل مسئوليت‌ها را به بخش خصوصي واگذار مي کنيم .

وي با اشاره به اينکه با جامعه سفره‌خانه‌ها و اتحاديه‌ها نيز اين موضوع پيگيري مي شود ، تصريح کرد: در اين راستا به طور ويژه سياست‌هاي بخش اکوتوريسم و دفاتر را در دست تدوين داريم .

محمدي گفت: در دور جديد در ارتباط با شکايات به دنبال رويکرد و راهکاري هستيم که با همکاري دستگاه قضايي اين موضوع را حل کنيم .

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي استان تهران در ادامه به اجرا و ساماندهي اطلاع رساني گردشگري استان تهران اشاره کرد و گفت: اين اقدام از برنامه‌هاي در حال اجراي استان تهران است .

وي ادامه داد: از اين طريق تمام افرادي که مي‌خواهند از جاذبه‌هاي گردشگري تهران اطلاع کسب کنند مي‌توانند با جاذبه‌هاي پايتخت آشنا شوند .

محمدي با بيان اينکه اين سامانه مدل جديد در اطلاع رساني است، گفت: اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران تمام تلاش خود را براي توسعه گردشگري با همکاري و حمايت بخش خصوصي به عمل آورده است .200

شناسه خبری: 7765

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو