فعاليت 6 واحد صنعتي در منطقه ويژه لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7717
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان از ابتداي تاسيس منطقه ويژه اقتصادي لرستان تاکنون 6 واحد صنعتي فلزي و کاني غير فلزي و شيميايي در منطقه ويژه اقتصادي لرستان فعال هستند.

سعيد جمشيدي، مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، با اعلام اين خبر افزود: با توجه به ظرفيت هاي موجود در منطقه ويژه اقتصادي لرستان در حال حاضر 6 واحد صنعتي فلزي و کاني غير فلزي فعال در اين منطقه مشغول فعاليت هستند که مي توان به شرکت گوهر پلاستيک در زمينه صنايع شيميايي اشاره داشت که به توليد ظروف نايلون و نايلکس مي پردازد و نيز شرکت گداز قطعه کيا که در زمينه صنايع فلزي فعاليت دارد و به توليد قطعات گيربکس و موتور پرايد و نيسان مي پردازد.

مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان اظهار داشت: همچنين شرکت آريا سنگ افشار که در زمينه صنعت کاني غير فلزي فعال است به توليد انواع سنگ صادراتي مي پردازد و شرکت گلسنگ ازنا نيز در زمينه صنعت کاني غير فلزي فعال است و به توليد سنگ نماي صادراتي تايل و ماربل مي پردازد.

جمشيدي تصريح کرد: در اين راستا شرکت پروفيل ازنا در زمينه صنعت فلزي فعاليت دارد و به توليد مخزن و پروفيل آهني مي پردازد و همچنين شرکت لعل ازنا نيز در زمينه صنعت کاني غير فلزي فعاليت دارد و به توليد سنگ هاي صادراتي مي پردازد./206

شناسه خبری: 7717

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو