راهيابي کانون جهانگردي و اتومبيلراني به نمايشگاه تاپ رساي فرانسه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7635
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
براي نخستين بار کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران در نمايشگاه بين المللي تخصصي بازار گردشگري فرانسه با نام تاپ رساي در پاريس راه يافت .

مصطفي سروي ، مسئول غرفه کانون جهانگردي و اتومبيلراني در اين نمايشگاه ، با اشاره به بازديد وزير گردشگري فرانسه از غرفه کانون جهانگردي و اتومبيلراني، در گفتگو با بنا (bena) بيان داشت : با توجه به اينکه وزير گردشگري فرانسه از دست اندرکاران فيا (FIA)است و با توجه به قرار داشتند مقر فيا (FIA) در فرانسه با کانون جهانگردي و اتومبيلراني ايران آشنايي کامل داشت و خرسندي خود را از حضور کانون در نمايشگاه را اعلام کرد.

وي اضافه کرد : همچنين در جريان افتتاحيه اين نمايشگاه وزير گردشگري ايتاليا از غرفه کانون جهانگردي و اتومبيلراني بازديد کرد و جوياي فعاليت هاي مختلف کانون شد . در اين ديدارها ما نيز براي وزراي گردشگري فرانسه و ايتاليا ظرفيت هاي گردشگري کانون جهانگردي و اتومبيلراني را در حوزه هاي گردشگري و اتومبيلراني را تشريح کرديم و براي توسعه همکاري هاي في ما بين اعلام آمادگي کرديم.

مسئول غرفه کانون در نمايشگاه تاپ رسا همچنين از ديدار " پاسکال فالکنه " ، مدير عامل خبر گزاري POST- HIT فرانسه، از غرفه کانون خبر داد و افزود : مدير عامل خبر گزاري POST- HIT فرانسه، ضمن بازديد از غرفه کانون جهانگردي و اتومبيلراني با اشاره به علاقه خود و 15 نفر از خبرنگاران فرانسوي که در زمينه گردشگري-اوقات فراغت و داشتن زندگي بهتر فعاليت دارند براي سفري جهت آشنايي با فرهنگ و آداب و رسوم ايران و معرفي به مردم کشور فرانسه ابراز تمايل کرد.

نماينده کانون جهانگردي و اتومبيلراني در نمايشگاه فرانسه در رابطه با نشست هاي جانبي اين نمايشگاه نيز ابراز داشت : در طي نمايشگاه نشست هايي با نمايندگان گردشگري مستقر در غرفه هاي مختلف از جمله برزيل صورت گرفت و مسئولين غرفه اين کشور نسبت به حضور ايران در نمايشگاه هاي گردشگري خود ابراز تمايل کردند. 202

شناسه خبری: 7635

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو