تبلور جاذبه هاي گردشگري ايران در پاريس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7315
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه ها سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: جاذبه هاي گردشگري ايران در نمايشگاه بين المللي سفر فرانسه ( پاريس ) 30 شهريور تا 21 مهر ماه سالجاري برگزار مي شود.

به گزارش بنا (bena)محمد حسين برزين ، با بيان اين مطلب از حضور جمهوري اسلامي ايران براي دومين سال پياپي در اين نمايشگاه خبر داد و افزود :نمايشگاه بين المللي سفر و گردشگري پاريس يکي از نمايشگاه تخصصي و معتبر گردشگري دنيا است که امسال سي و دومين دوره برگزاري آن است و بازديد کنندگان آن صرفا متخصصين صنعت گردشگري هستند.

وي با اشاره به حضور فعال جمهوري اسلامي ايران برگزاري اين نمايشگاه را در فضايي به مساحت 27 هزار و 200 متر مربع در مکان برگزاري نمايشگاه هاي پاريس خواند و تصريح کرد : امسال غرفه جمهوري اسلامي ايران به مساحت 104متر مربع ، بصورت چهار طرف باز و به شماره A.069 در سا لن شماره 7.2 بخش Middle East محل برگزاري نمايشگاه ها Paris Expo Porte De Versailles قرار دارد وهمسايه هاي آن غرفه کشورهاي اردن ، لبنان ، يمن وخطوط هوا پيمايي عمان هستند.

برزين تور گردانان بين المللي ،تور گردانان داخلي،دفاتر و شرکتهاي گردشگري،انجمنهاي جهانگردي و تجاري ،گردانندگان گردشگري تفريحي و تجاري را از شرکت کنندگان اين نمايشگاه عنوان کرد و بيان داشت : سال گذشته جمهوري اسلامي ايران 5 هزار اقلام تبليغاتي شامل لوح فشرده ، کاتالوگ ، کارت پستال و ... به زبانهاي فرانسه و انگليسي در اين نمايشگاه توزيع کرد و در سالجاري نيز اقدام به توزيع اين اقلام خواهد نمود.

وي همچنين در رابطه با نتايج حضور سال گذشته جمهوري اسلامي ايران در اين نمايشگاه اظهار داشت : سال گذشته در اين نمايشگاه آژانسهاي مسافرتي جمهوري اسلامي موفق شدند با همتايان خود درفرانسه و ساير کشورهاي اروپايي آشنا شده ، تورهاي گردشگري خود را معرفي کرده و گردشگران مشتاق را به ايران دعوت کنند.

اين مقام مسئول يکي از خصوصيات مهم نمايشگاه TOP RESA پوشش همزمان بازار جهاني و بازار فرانسه و فراهم آوردن بستري مناسب براي گردشگري تجاري و تفريحي دانست و بيان داشت : طبق آمار ارائه داده شده از سوي مسئولين نمايشگاه بين المللي سفر و گردشگري پاريس ، در اين نمايشگاه 175 مقصد گردشگري جهت معرفي هتلها ومقاصد گردشگري و مکانهاي برگزراي نمايشگاهها و رويدادها و توليدات و محصولات خود به متخصصين و شرکت کنندگان در نمايشگاه حضور خواهند يافت و مي توانند رودر رو به مذاکره و تبادل اطلاعات و عقايد بپردازند . 170 کميته و دفتر گردشگري نيز در نمايشگاه Top Resa 2009 حضور يافتند و اعلام کرده اند که در نمايشگاه سال 2010 نيز حضوري فعال خواهند داشت.

رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه ها سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري فراهم آوردن فضاي مناسب جهت معرفي و ارائه توليدات و محصولات خود به متخصصين و شرکت کنندگان در نمايشگاه TOP RESA فرانسه عنوان کرد و افزود :در اين نمايشگاه تمامي صنايع مرتبط با صنعت گردشگري بطور همزمان و در يک محل و امکان برقراري جلسات تجاري و حرفه‌اي با خريداران و يا همتاهاي تجاري شما در دنيا در طول دوره چهار روزه برقراري نمايشگاه وجود دارد.

وي همچنين وجود شرکت اطلاع رساني جمعي و مطبوعات را ديگر مزاياي اين نمايشگاه دانست و اظهار داشت : با توجه به اينکه اين نمايشگاه کاملا حرفه‌اي و از نو تجارت متقابل و يا B2B است، بديهي است که بازديد کنندگان وخريداران اين نمايشگاه کاملا حرفه‌اي و به قصد برقراري ارتباط وايجاد رابطه تجاري از نمايشگاه Top Resa ديدن مي‌کنند بنابراين محيطي کاملا مناسبي براي تقويت کسب و کار و موقعيت را براي کسب آخرين اخبار و اطلاعات بازار گردشگري دنيا فراهم مي سازد.

برزين در پايان با اشاره به توزيع اقلام تبيلغات گردشگري ايران در فرانسه اظهار اميدواري کرد که حضور ايران در نمايشگاه تاپ رسا منجر به گشايش سرفصل هاي تازه اي در توسعه مناسبات گردشگري ايران با اروپا و جهان شود.

شناسه خبری: 7315

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو