قابليت هاي منطقه ويژه پيام هنوز بارور نشده است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7280
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل يک شرکت پست خصوصي گفت: قابليت هاي منطقه ويژه اقتصادي پيام هنوز بروز نکرده و بارور نشده است و مانند الماس درخشان و گران بها تراش نخورده است که بايد صيقل بخورد.

ولي فرنام، مديرعامل شرکت ACC که شرکت متبوعش به تازگي با امضاي تفاهم نامه اي کارگزار رسمي اقتصادي و بازرگاني منطقه ويژه اقتصادي پيام شده است با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: منطقه ويژه اقتصادي پيام براي درخشش در ويترين جهاني بايد تراشيده و نورپردازي شود و شرکت ACC به اين مهم جامه عمل مي پوشاند.

وي با اشاره به لزوم شناسايي قابليت هاي منطقه ويژه اقتصادي پيام تصريح کرد: در شش ماه دوم سال جاري شرکت ACC فقط به بررسي و شناسايي قابليت هاي و مزاياي منطقه پرداخته و سال آينده وارد مرحله اجرايي مي شود.

مدير عامل شرکت ACC يکي از مهم ترين مزاياي منطقه ويژه اقتصادي پيام را امتياز تبديل شدن به هاب پستي خاورميانه عنوان کرد و اظهار داشت : نبايد از اين فرصت غافل بود مزيتي که تا آماده شدن هاب پستي پيام به طور موقت توسط کشور بحرين در حال انجام است.

فرنام هدف شرکت ACC را رساندن نام منطقه ويژه اقتصادي پيام به نام هاي معتبر بين المللي خواند و گفت: شناسايي قابليت هاي منطقه، تحقيقات بازار، برند سازي، تبليغات و بازريابي، فروش سرويس و خدمات، جذب سرمايه گذار براي منطقه ويژه اقتصادي، هاب پستي، فرودگاه و خطوط هوايي بين المللي به مرور در همين راستا اجرا خواهند شد.
202

شناسه خبری: 7280

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو