سرمايه‌گذاري 200 ميلياردي براي تجهيز هاب‌پستي پيام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7265
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل شرکت پست جمهوري اسلامي ايران از 200 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري در تجهيز هاب‌پستي و لجستيک منطقه ويؤه اقتصادي پيام خبر داد.

محمدحسن محبيان، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: هاب‌پستي منطقه ويژه اقتصادي پيام در 6 ماه دوم سال‌جاري تجهيز مي‌شود که برخي از تجهيزات آن خريداري شده و برخي نيز در آينده تأمين مي‌شود.

وي با اشاره به انتقال خطوط پستي غرب، جنوب و شمال‌غربي کشور به منطقه ويژه اقتصادي پيام تصريح کرد: با اين انتقال، پست 65 درصد استان‌ها کشور در فرودگاه پيام مستقر خواهد شد.

محبيان خاطر نشان کرد: با اجراي اين پروژه مرکز مکانيزه و تجهيز و مبادلات کشور نيز از مرکز به فرودگاه پيام منتقل خواهد شد.

مدير عامل شرکت پست جمهوري اسلامي با اشاره به معرفي و آمادگي آغاز به کار هاب‌پستي پيام در اجلاس آينده کشور‌هاي اکو ادامه داد: احتمالاً اجلاس بعدي کشورهاي عضو اکو آبان ماه سال‌جاري در قزاقستان برگزار مي‌شود که هاب‌پستي پيام به طور ويژه در آن معرفي خواهد شد.

وي مرحله اول راه‌اندازي هاب‌‌پستي پيام را ارايه خدمات به کشورهاي عضور اکو خواند و گفت: با توجه به رايزني‌هاي صورت گرفته هاب‌پستي پيام در آغاز کار با 10 کشور عضو اکو فعاليت‌هاي بين‌المللي خود را آغاز مي‌کند.


/202

شناسه خبری: 7265

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو