اعزام اکيپ‌هاي امدادخودرو کانون جهانگردي و اتومبيلراني به جاده‌

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7262
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
همزمان با آغاز مرحله دوم رزمايش تعطيلات تابستان سال 89 اکيپ‌هاي امدادخودروهاي کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران عازم راه‌هاي و جاده‌هاي کشور شدند.

سيد حسين درخشنده، مدير امدادخودروي کانون جهانگردي و اتومبيلراني در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) با اشاره به اجراي مرحله دوم همايش و رزمايش تعطيلات تابستان از 17 شهريور تا 3 مهرماه سال جاري برگزار مي شود بيان داشت: امدادخودرو کانون جهانگردي و اتومبيلراني در اين طرح همگام و همراه با ساير نهادها و دستگاه‌ها امکانات و نيروهاي خود را به کار گرفته تا بتواند به نحو احسن وظايف ذاتي خود را به انجام برساند.

وي در رابطه با طول محورهاي تحت پوشش امدادخودرو کانون جهانگردي و اتومبيلراني در طي اين طرح اظهار داشت: طول بزرگراه، آزادراه، راه اصلي عريض، راه اصلي معمولي و راه فرعي در اين طرح 862/29 کيلومتر و مساحت کل شهرهاي تحت پوشش 668/3 کيلومتر در 30 استان و شهرستان‌هاي تابعه است.

سرهنگ درخشنده تعداد امدادگران و اکيپ‌هاي سيار کانون جهانگردي و اتومبيلراني را در اجراي اين طرح 646 امدادگر در قالب 646 اکيپ دانست و بيان کرد:‌ 49 پايگاه ثابت ، 5 تعميرگاه شبانه‌روزي، سامانه 09697 و مرکز پيام امدادخودرو کانون جهانگردي و اتومبيلراني در طي اين طرح به صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي و اعزام اکيپ‌هاي تعميراتي به هموطنان هستند.

/202

شناسه خبری: 7262

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو