نخستين پست خصوصي کشور به مناطق آزاد مي‌رود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7242
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
نخستين پست خصوصي کشور در کليه مناطق آزاد راه‌اندازي خواهد شد.

به گزارش بنا(bena) ولي فرنام مدير عامل پست ACC شب گذشته در مراسم امضاي تفاهم نامه همکاري با منطقه ويژه اقتصادي پيام طي سخناني با بيان اين مطلب گفت: شرکت Acc طي 6 مرحله فعاليت‌هاي خود را برنامه‌ريزي کرده که در مرحله اول راه‌اندازي دفتري در تهران، مرحله دوم آن در کلان‌شهر‌ها و منطقه آزاد کيش، مرحله سوم در تمام مراکز استان‌ها و ديگر مناطق آزاد کشور خواهد بود.

وي با اشاره به آغاز کار دفتر تهران شرکت Acc به صورت آزمايشي افزود: پيش‌بيني مي‌شود طي 2 سال آينده اين دفتر 5 هزار مراجعه را پاسخگو باشد. اين دفتر داراي 100 نفر سپاس و تجهيزات ويژه است.

فرنام هدف نهايي Acc را تبديل شدن به يک نام معتبر بين‌المللي خواند و اظهار داشت: ما اميدواريم بتوانيم نام جمهوري اسلامي ايران را در بين خانواده بزرگ حمل و نقل بين‌المللي قرار دهيم.

در همين رابطه ابتدا مجوزي را تحت عنوان پيک ويژه از شرکت پست دريافت کرديم و سپس از سازمان تنظيم مقررات تقاضاي پست بين‌المللي کرديم که در کميته مربوطه به تصويب رسيده و به زودي مجوز آن نيز صادر خواهد شد.

مدير عامل شرکت Acc با تقدير از اجرايي شدن سياست‌هاي اصل 44 در واگذاري امور اجرايي به بخش خصوصي بيان داشت: اجراي سياست‌هاي اصل 44 به خصوص توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات که در دولت نهم و دهم شتاب بيشتري گرفت ما اميدواريم بتوانيم به يک شرکت بين‌المللي و نامي معتبر تبديل شويم.

/202

شناسه خبری: 7242

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو