بهره گيري از پتانسيل هاي ورزش غواصي در تحقق اهداف گردشگري قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7201
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مسئول مدرسه غواصي قشم استفاده از امکانات ورزشي غواصي در منطقه آزاد قشم زمينه را براي جذب بيشتر گردشگر فراهم مي کند.

به گزارش بنا(bena)، به نقل از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد قشم، علي اکبر حاجي محمدي با اعلام اين مطلب افزود: توريسم ورزشي يکي از شاخه هاي مهم گردشگري در سراسر جهان به شمار مي آيد و خوشبختانه در جزيره قشم نيز در اين زمينه پتانسيل فراواني وجود دارد.

وي ادامه داد : با توجه به رويکرد و ديدگاه مثبت مدير عامل سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه گردشگري قشم ، برنامه ريزي هدفمند در جذب گرشگران علاقمند به رشته غواصي که از جايگاه ويژه اي در اين منطقه برخوردار است کاملا ضروري به نظر مي رسد.

مسئول مدرسه غواصي قشم ضمن اشاره به گستردگي امکانات و فعاليتهاي رشته غواصي در قشم افزود : از آغاز فعاليت اين مدرسه تا کنون برنامه هاي گسترده اي را با هدف جذب گردشگر در قشم انجام داده ايم که از آن جمله مي توان به حضور مدرسه غواصي قشم در نمايشگاه لوازم و تجهيزات ورزشي اصفهان که در سال جاري برگزار شد ، اشاره کرد .

وي افزود : در اين نمايشگاه با معرفي امکانات بالقوه ورزشي هاي آبي از قبيل : غواصي ، جت اسکي ، ماهيگيري و قايقراني که با ارايه فيلم و عکس هاي مستند همراه بود که علاوه بر بازديد رييس سازمان تربيت بدني و هيات همراه ايشان ، مخاطبان فراواني را براي سفر به جزيره قشم علاقمند نمود.

حاجي محمدي همچنين به خلاقيت اين مدرسه در چيدن سفره هفت سين در عمق آبهاي نيلگون خليج فارس اشاره کرد و افزود : با ابتکار عمل تعدادي از غواصان حرفه اي اين مدرسه همزمان با لحظه تحويل سال نو ، سفره هفت سين در عمق 6 متري با فاصله 50 متري در دريا براي بازديد مسافران و گردشگران نوروزي تدارک ديده شد و استقبال گسترده اي از اين اقدام بعمل آمد.

شناسه خبری: 7201

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو