برگزاري جلسات مشورتي براي متقاضيان مجوز بند "ب"

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7124
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران از برگزاري جلسات مشورتي براي متقاضيان دريافت مجوز بند "ب" خبر داد.

به گزارش بنا(bena) محمدابراهيم لاريجاني با اعلام اين خبر افزود: روزانه تعداد زيادي از افراد متقاضي دريافت مجوز بند "ب" به اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران مراجعه مي‌کنند که بيانگر افزايش تقاضا براي تاسيس دفتر خدمات مسافرتي است.

وي تصريح کرد: آنچه حائز اهميت است اينکه بسياري از اين افراد آشنايي با اين نوع مجوز و شرح فعاليت‌هاي آن ندارند و از روي ناآگاهي اقدام به دريافت مجوز و راه‌‌اندازي دفتر خدمات مسافرتي مي‌کنند.

مديرکل ميراث‌فرهنگي استان تهران ادامه داد: عدم آگاهي اين افراد مشکلاتي را به دنبال خواهد داشت که حجم شکايات واصله از دفاتر خدمات مسافرتي از جمله آن است.

لاريجاني افزود: به منظور رفع اين مشکل در حال برنامه‌ريزي براي برگزاري جلسات توجيهي براي متقاضيان تاسيس دفاتر خدمات مسافرتي هستيم تا با شرح خدمات، ميزان سرمايه‌گذاري و قوانين و مقررات اين حوزه آشنا شوند.

وي اضافه کرد: علاوه بر اين سعي داريم شرايط صدور مجوز را سخت‌تر کنيم تا افرادي بتوانند دفتر خدمات مشافرتي راه‌اندازي کنند که از تجربه و تخصص کافي در اين حوزه برخوردار باشند.

اين مقام مسئول در اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران خاطرنشان کرد: به اين منظور متقاضيان دريافت مجوز بند "ب" را در کميته فني گردشگري استان گزينش کرده و به واجدان شرايط مجوز مي‌دهيم.

شناسه خبری: 7124

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو