آغاز جشنواره «جزیره شاد» در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69806
ساعت 10:48 پنج‌شنبه 5 مهر 1403
با شروع فصلی جدید در جزیره زیبای کیش اولین جشنواره "جزیره شاد" با برنامه‌های متنوع و شاد، در جزیره کیش آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مهدی ذوقی، سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، اعلام کرد که این برنامه برای شادی و نشاط مردم و توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود. وی افزود که این جشنواره توسط مردم علاقمند به جزیره کیش برگزار می‌شود و سازمان منطقه آزاد کیش مانند گذشته نقش نظارتی و حمایتی خواهد داشت .

این جشنواره آغازی برای برگزاری برنامه‌های سالیانه گردشگری خواهد بود و رویداد پیش رو با محوریت موسیقی و غذا به عنوان سرآغاز برنامه‌های بعدی خواهد بود. ذوقی همچنین به اجرای طرح زیست شبانه همزمان با این رویداد اشاره کرد و گفت در مکان‌های مخصوصی در سواحل کیش هم تفریحات شبانه در چهار چوب قوانین وشعونات اسلامی برگزار خواهد شد .

در این برنامه علاوه بر اجرای موسیقی ایرانی واستندآپ کمدی و غرفه‌های مواد غذایی و نوشیدنی با قیمت‌های مناسب عرضه خواهد شد. جشنواره "جزیره شاد" از دوشنبه، سوم مهرماه، به مدت دو هفته هر روز از ساعت 19:30 تا پاسی از شب در کنار تالار شهر کیش برگزار خواهد شد.

شناسه خبری: 69806

آخرین اخبار

اختتامیه جشنواره جایزه دانشگاهی شهید “بهروز مرادی” برگزار شد
آغاز نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
برگزاری نخستین یادواره شهدای کیشوند و بومی کیش
هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام مردان جهان در کیش آغاز شد
آغاز جشنواره «جزیره شاد» در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو