مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم از اخذ و بررسی 219 مورد شکایات و درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی و بررسی و تعیین تکلیف 53 مورد پرونده قراردادهای کارهای سنواتی باقی مانده از سال 1401 و 1402 مربوط به مدیران قبلی سازمان، در سه ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش فرینا، فاطمه صنعتی با اعلام این خبر بیان داشت: راه های ارتباطی برای ثبت شکایات و درخواست های شهروندان سامانه های سازمان بازرسی کل کشور، سامانه مردمی دولت (سامد)، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، پورتال سازمان و تلفن گویا می باشد.
وی ادامه داد: پس از ثبت شکایت در صورت مرتبط بودن خواسته بدواً به صورت تلفنی و مراجعه حضوری سعی در رفع مشکل متقاضی می شود و در صورت عدم ارتباط موضوع با سازمان، ذینفع جهت سیر مراحل از طرق دیگر ارشاد و راهنمایی می گردد.
صنعتی تصریح کرد: تهیه و ابلاغ نامه های هشداری به کلیه معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت های تابعه در خصوص موضوعات مختلف به منظور تأکید و لزوم رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و آیین نامه های سازمان از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مدیریت به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.
وی اظهار داشت: تلاش داریم با نظارت برحسن اجرای ضوابط و مقررات بر اساس مفاد مجموعه قوانین و مقررات مناطق آزاد و تکریم ارباب رجوع رضایتمندی مراجعین را فراهم سازیم.
صنعتی در پایان خاطرنشان ساخت: کارشناسان بازرسی با حضور در معاونت ها و مدیریت های سازمان جهت بررسی عملکرد بخش های مختلف، به صورت موردی نیز به تهیه گزارش می پردازند تا حداکثر بهره وری در روند ادرای صورت پذیرد و صیانت از حقوق شهروندان انجام گردد.