آیین تکریم و معارفه دادستان جزیره کیش برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69591
ساعت 13:44 پنج‌شنبه 4 مرداد 1403
طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، علی سالمی زاده به عنوان دادستان عمومی و انقلاب کیش جزیره کیش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آیین تکریم و معارفه دادستان جزیره کیش با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان و مدیران این سازمان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز امام جمعه کیش، مدیران وروسای نهادها،ادارات و نهادهای مستقر در این جزیره چهارشنبه 3 مرداد در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پر شور نمایندگان جوامع اصناف و بخش خصوصی نیز همراه بود؛ از زحمات محمد عباسی قدردانی و با حکم رئیس قوه قضاییه علی سالمی زاده به عنوان دادستان عمومی و انقلاب کیش جزیره کیش منصوب شد.

درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای خطاب به سالمی زاده آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگینی ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید

شناسه خبری: 69591

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو