نمایشگاه بین المللی کیتکس 2024 در کیش برگزار می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69585
ساعت 17:46 سه شنبه 2 مرداد 1403
نمایشگاه بین المللی و تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (Kitex 2024) از 19 تا 22 شهریور امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه با رویکرد تعامل، رقابت سالم و ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت ها در زمینه اینترنت اشیا، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، زیر ساخت و امنیت، فناوری های نرم و خلاق، اتصال پذیری و ارتباطات، فناوری های نوین مالی و رمز ارزها و هنرهای تصویری و رسانه های دیجیتال در جزیره برپا می شود.

افزایش سهم سرمایه گذاری زیرساختی در شهر هوشمند، حمایت از کسب و کار های نوپا، رشد و توسعه نوآوری و فناوری، کمک به توسعه فناوری های نوین مالی، بلاک چین و رمز ارز ها، ارتقاء کیفی و کمّی نظام جامع صنعت 4 و 5 و ابزار های متعلق به آن، هم افزایی ایجاد، تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات و تأمین امنیت، تحول هوشمند در راهبرد، ساختار، زیرساخت، فرایندها و فرهنگ سازمانی، کمک به کسب جایگاه برتر منطقه در توسعه فناوری نوین در بستر شبکه ملی اطلاعات، بخشی از اهداف این رویداد است.

علاقه مندان و مخاطبان نمایشگاه بین المللی و تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (Kitex 2024) می توانند در بازه زمانی ذکر شده، هر روز از ساعت 9:00 تا 12:30 در همایش و نشست های تخصصی و از ساعت 17:00 تا 22:00 در نمایشگاه حضور یابند.

شناسه خبری: 69585

آخرین اخبار

پروانه بهره‌برداری شش منطقه ویژه اقتصادی صادر شد + تصاویر
میزبانی از 36 هزار زائر افغانستانی توسط منطقه آزاد دوغارون
سرمایه‌گذاری 6000 میلیاردی انزلی در چهارماهه امسال/ رشد 350درصدی نسبت بمدت مشابه 1402
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه با سرمایه‌گذاری 67 همتی در «انزلی»
تبدیل وضعیت مشمولان قانون ایثارگری شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو