برگزاری دومین اردوی «حلقات صالحین» در اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69581
ساعت 06:44 سه شنبه 2 مرداد 1403
مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری اردوی دانش آموزی «حلقات صالحین» در شهرستان خرمشهر خبر داد.

به گزارش فرینا «ضیاء جعفری» با اشاره به برگزاری دومین دوره طرح «حلقات صالحین»، بیان کرد: این دوره از جمله فعالیت‌های جهادی بسیج است که با هدف تعلیم، تربیت و آموزش جوانان و نوجوان در مساجد و مراکز مذهبی پیگیری و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اردو برای دومین سال برگزار خواهد شد، افزود: تقویت اعتقادات، معنویات، معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت، از جمله اهداف فعالیت حلقه‌های صالحین قلمداد می‌شود.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، با تأکید بر اهتمام برای غنی سازی اوقات فراغت و تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مبارزه با تهاجم فرهنگی، تصریح کرد: مسجد امام رضا (ع) شهرستان خرمشهر با همکاری حوزه علمیه برادران سید الشهداء(ع) و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به اعزام 100 نفر از این دانش‌آموزان به ارودی فرهنگی، اعتقادی و آموزشی اقدام نموده است.

جعفری خاطرنشان کرد: این اردو از 31 تیرماه با حرکت از خرمشهر تهران و تهران به رامسر در استان مازندران آغاز و تا هشتم مردادماه جاری ادامه خواهد یافت.

آخرین اخبار

پروانه بهره‌برداری شش منطقه ویژه اقتصادی صادر شد + تصاویر
میزبانی از 36 هزار زائر افغانستانی توسط منطقه آزاد دوغارون
سرمایه‌گذاری 6000 میلیاردی انزلی در چهارماهه امسال/ رشد 350درصدی نسبت بمدت مشابه 1402
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه با سرمایه‌گذاری 67 همتی در «انزلی»
تبدیل وضعیت مشمولان قانون ایثارگری شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو