برگزاری دوره سه روزه خود ارزیابی و استانداردسازی مراکز اقامتی در جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69557
ساعت 12:49 يکشنبه 24 تير 1403
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از ارتقاء کیفی خدمات دهی مراکز گردشگری با برگزاری دوره آموزشی و راه اندازی سامانه پایش لحظه ای مراکز اقامتی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی ادیبان گفت: با توجه به وقفه 10 ساله ایجاد شده در استانداردسازی مراکز و خدمات گردشگری جزیره کیش که باعث تنزل سطح کیفی خدمات دهی به گردشگران شده ارتقاء کیفی مراکز و خدمات گردشگری جزیره کیش در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت استانداردسازی، درجه بندی و هوشمندسازی تأسیسات و خدمات گردشگری در جزیره کیش افزود: با همکاری جامعه مراکز اقامتی و دعوت از اساتید برترکشور، دوره خودارزیابی و استانداردسازی مراکز اقامتی با حضور مالکان و مدیران مراکز و مسئولین حوزه گردشگری، برگزار و سامانه مرتبط با پایش لحظه ای مراکز اقامتی (خود ارزیابی) نیز دراین دوره آموزشی معرفی و ارائه شد .

به گفته سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این دوره سه روزه با تعامل سازنده جوامع و سازمان منطقه آزاد کیش ، راهکارهای استانداردسازی مراکز اقامتی بررسی و زمینه های لازم برای همکاری معاونت گردشگری با جامعه مراکز اقامتی و تمامی هتل های در حال فعالیت با هدف ارتقاء خدمات اقامتی و جلب رضایت گردشگران فراهم شد .

شناسه خبری: 69557

آخرین اخبار

پروانه بهره‌برداری شش منطقه ویژه اقتصادی صادر شد + تصاویر
میزبانی از 36 هزار زائر افغانستانی توسط منطقه آزاد دوغارون
سرمایه‌گذاری 6000 میلیاردی انزلی در چهارماهه امسال/ رشد 350درصدی نسبت بمدت مشابه 1402
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه با سرمایه‌گذاری 67 همتی در «انزلی»
تبدیل وضعیت مشمولان قانون ایثارگری شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو