حضور فعال مناطق آزاد در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69391
ساعت 11:39 سه شنبه 22 خرداد 1403
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی که به نمایندگی از مناطق آزاد در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ روسیه شرکت کرده است، به بیان مزیت‌های رقابتی مناطق آزاد بعنوان بهشت سرمایه گذاری ایران برای تجار و بازرگانان خارجی پرداخت.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان به نمایندگی از مناطق آزاد کشورمان با حضور در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ روسیه به بیان مزیت های رقابتی مناطق آزاد ایران پرداخت.

سیاهکارزاده در نشست تخصصی توسعه اکوسیستم ها، مباحثه بین المللی در رابطه پارک های فناورانه که با حضور نمایندگانی از مناطق آزاد امارات متحده عربی، هند و پارک‌های علم و فناوری روسیه، برپا شد، با بیان اینکه مناطق آزاد ایران، بهشت سرمایه گذاری هستند تبیین ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشورمان پرداخت.

همچنین در راستای ایفای نقش بیشتر این سازمان در فرآیند همکاری های بین المللی، در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی 2024 سن پترزبورگ روسیه، تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با انجمن همکاری های اقتصادی و حقوقی ایران و روسیه منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف تسهیل و توسعه معاضدت ها و ارائه مشاوره های حقوقی، سرمایه گذاری به فعالین اقتصادی دو کشور به امضای مدیرعامل این سازمان و مدیر انجمن مزبور رسید.

شناسه خبری: 69391

آخرین اخبار

چابهار؛ قطب سوم پتروشیمی ایران
رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد منصوب شد
لوح تقدیر همایش «یکصد برند ملی» به منطقه ویژه پتروشیمی رسید
هیچ زمین جدیدی پیش از استقرار دولت چهاردهم واگذار نمی‌شود
نمایشگاه بین المللی کیتکس 2024 در کیش برگزار می‌شود

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو