با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش؛

آخرین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری سال 1402 کیش برگزار شد

هفتمین و آخرین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1402 با حضور نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران و اعضای هیأت مدیره این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این جلسه رحیم سرهنگی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به بیان دستاوردها و اقدامات انجام شده در سال 1402 پرداخت و اهم برنامه‌های سال 1403 در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری، گردشگری و فرهنگی و تصویرسازی و برندینگ را تشریح کرد.
وحید زارع فکری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش در گزارش پایانی سال 1402، میزان تقاضای سرمایه‌گذاری این منطقه 44 هزار میلیارد تومان داخلی و 303 میلیون یورو خارجی عنوان کرد و گفت: برای 1282 طرح به ارزش 129 هزار میلیارد تومان، مجوز صادر شد.
همچنین براساس گزارش زارع فکری، برای 354 طرح سرمایه‌گذاری به ارزش 47 هزار میلیارد تومان، مجوز بهره‌برداری صادر شد و همچنین تولیدات منطقه به ارزش 145 میلیون یورو به خارج از کشور صادر شد.
در این جلسه که معاونین توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری و حقوقی دبیرخانه شورایعالی نیز حضور داشتند، حجت الله عبدالملکی گزارش اقدامات انجام شده در سال 1402 را امیدوار کننده خواند و ضمن ارائه توصیه‌های مهمی درخصوص سال 1403، از مدیران منطقه آزاد کیش خواست نهایت تلاش خود را برای تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری، تکریم ذینفعان منطقه خصوصا سرمایه‌گذاران و ساکنین جزیره و موضوعات فرهنگی و گردشگری بکار گیرند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :