هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور با مناطق آزاد کشور

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نشست بررسی و هماهنگی نقش و عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و منطقه آزاد اروند در اعزام اردوی راهیان نور، خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین هادی زرشناس از نشست بررسی و هماهنگی نقش و عملکرد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و منطقه آزاد اروند در برگزاری و اعزام اردوی راهیان نور که با حضور غلامرضا خلیلی نیا معاون فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نوربرگزار شد، خبر داد و گفت: در این نشست مقرر شد خدماتی را که منطقه آزاد اروند به راهیان نور ارائه می دهد کاملا متمرکز و مستقیم با ستاد راهیان نور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین زرشناس تصریح کرد: ایجاد تقویم و تبیین سرفصل برنامه‌ها و دوره های برگزاری راهیان نور توسط منطقه آزاد اروند از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که در آینده نزدیک به مرحله اجرایی خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم هماهنگی لازم بین منطقه آزاد اروند و روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور ایجاد شود، افزود: طی این گفتمان قرار بر این شد جدول راهیان نور در اختیار منطقه آزاد اروند قرار گیرد تا بتوانیم یکسری برنامه ها را جهت هماهنگی هرچه بیشتر و تولید محتوا برای  کاروان های راهیان نور که در منطقه حاضر می شوند، داشته باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، پیشنهاد تأمین ارزاق این کاروان ها از منابع محلی به ستاد مرکزی راهیان نور را از مهم ترین موارد عنوان شده توسط منطقه آزاد اروند در این نشست دانست و گفت: ستاد مرکزی راهیان نورتا به امروز اقدامات خوبی را در این خصوص انجام داده و قرار شد کنترل های لازم نیز انجام شود و بیشترین خرید را کاروان ها از مقاصد هدف داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین زرشناس اظهار داشت: موضوع مهم دیگری که در این دیدار بر آن تأکید شد، برنامه ریزی جهت بازدید کاروان های راهیان نور از دیگر ظرفیت‌های گردشگری منطقه بود که با هماهنگی بسیار خوبی که بین مجموعه راهیان نور و مناطق آزاد شکل گرفته، امیدواریم در سال آینده شاهد حضورهرچه بیشتر اردوهای راهیان نور در مناطق جنوبی کشور باشیم.

وی افزود: در راستای آماده‌سازی مقدمات سفر و هرچه بهتر برگزاری اردوهای راهیان نور در سال آینده، قرار بر این شد سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری ستاد مرکزی راهیان نور چند مورد اقدامات عمرانی را نیز  در دستور کار قرار دهند.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :